Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die Desmo was op basis van een R1100 blok. Het liep allemaal een beetje in dezelfde tijd. Omdat de Desmo racer een zesbak had denk ik dat je meer aan de R1100S moet denken. Als 1000cc superbike is het in ieder geval niets geworden.Hoi.
Een paar jaar later kwam de R1100RS.
Dus zo koud stond dat project niet.
Groeten, Paul.
carbu's staan wel op een héél rare plaats. goede flow zal dat niet opleveren.
ik zag ook die compressieverhouding.... 15:1 ?? gaat dat lukken met carburateurs? directe inspuiting is een ander verhaal.carbu's staan wel op een héél rare plaats. goede flow zal dat niet opleveren.
volgens mij zitten ze onder de kop tussen cylinders en airbox. kan onmogelijk een "iets of wat zo recht mogelijk inlaatkanaal" geven.Hoezo niet? Blok zit omgedraaid in het frame, met uitlaten achter en inlaten aan de voorkant. Carbs zitten zo te zien achter een soort box om niet direct in de rijwind te zitten.
Ik weet het niet, maar ik zie dat hij vloeistof gekoeld is, maar zie geen radiateur. En hij heeft dry sump smering, maar ik zie geen olietank. Al met al geloof ik er geen barst van en 15:1 gaat met benzine niet lukken, heb je nitromethaan voor nodig.Ik denk dat het een leuk bedacht ding is, het blok ziet er bij bestudering niet heel echt uit.
Maar misschien weet Han meer.
achter de framebuizen, boven zie je duidelijk de radiator-dopmaar ik zie dat hij vloeistof gekoeld is, maar zie geen radiateur.
In het lijstje naast de foto staat: wet-sumpEn hij heeft dry sump smering, maar ik zie geen olietank.
Juist niet blok blijft met nitro alleen heel bij een lage compressie, methanol of racebenzine heb je nodig.Ik weet het niet, maar ik zie dat hij vloeistof gekoeld is, maar zie geen radiateur. En hij heeft dry sump smering, maar ik zie geen olietank. Al met al geloof ik er geen barst van en 15:1 gaat met benzine niet lukken, heb je nitromethaan voor nodig.