up side down voorvork xr 600

sjakie 13

Rookie
29 mei 2007
2
0
Wie o wie kan mij vertellen of er opdekop voorvorken zijn die redelijkerwijs in een xr 600 passen??? .
 
Ik heb nog wel een mooie conventionele wp vork staan voor weinig, die zien er al stukken mooier uit dan de orginele honda vork. De diameter van de binnenpoten zijn 50mm en heb er ook eventueel kroonplaten, remmerij en een voorwiel bij.

Deze heeft geen gegoten buitenpoten zoals normaal, maar is vervaardigd uit een machinaal bewerkte aluminium koker

ik kan eventueel foto's op sturen
 
Ik heb nog wel een mooie conventionele wp vork staan voor weinig, die zien er al stukken mooier uit dan de orginele honda vork. De diameter van de binnenpoten zijn 50mm en heb er ook eventueel kroonplaten, remmerij en een voorwiel bij.

Deze heeft geen gegoten buitenpoten zoals normaal, maar is vervaardigd uit een machinaal bewerkte aluminium koker

ik kan eventueel foto's op sturen


Das toch niet de WP extreme hé. ;)

Want daar had ik ook nog belang bij, remember andere topic? :+ :P
 
bedankt voor de snelle reacties maar moet eerst de xr nog aanschaffen ;(
ik wil namelijk een xr om om te bouwen naar sm, maar heb totaal geen ervaring met xr.
Rij nu een vfr uit 87 (goeie pk euro verhouding) dus heb de tijd voor een projectje want die doet het altijd.
Maar een opdekop voorvork zal het zowiezo worden.
iemand nog tips voor de wielen ???
 
Das toch niet de WP extreme hé. ;)

Want daar had ik ook nog belang bij, remember andere topic? :+ :P

Passen die Extreme's gemakkelijk in een XR (650R in mijn geval)?

Dat zou mij wel goed uitkomen omdat ik nog een KTM ernaast heb, met SM wielen erbij...

Maurice
 
de diameter van mijn wp extreme binnenpoten zijn 50mm dus moet het gat in je kroonplaten ook 50mm zijn, maar ik heb er ook kroonplaten bij zitten

als je intresse hebt dan bied maar een mooi bedrag
 
de diameter van mijn wp extreme binnenpoten zijn 50mm dus moet het gat in je kroonplaten ook 50mm zijn, maar ik heb er ook kroonplaten bij zitten

als je intresse hebt dan bied maar een mooi bedrag

Een kleine zoekactie toont dat er al een wachtlijst voor is. Ik doe even alsof ik goed ben opgevoed en sluit achter aan. Tenzij iedereen heeft afgehaakt?

(Maar toch even uit interesse: Je hebt er dus kroonplaten bij? Dan kan ik met de originele balhoofdpen de nieuwe voorvork erin hangen? Nog aanpassingen nodig?)

Maurice
 
de balhoofd pen heeft een diameter van 28,5 mm maar is verder op te boren.

ik heb er eventueel ook een 19" DID voorwiel bij en brembo remmerij.

er zit alleen een kleine maar aan en dat is dat de keringen lek zijn


en wat de wachtlijst betreft,

bied maar,

mijn mail is jeroen3d@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan