[Update] Aanpassingen aan Mijn M-F en Te Koop: Motoren

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Beste MFers,

Vandaag hebben we een paar kleine wijzigingen doorgevoerd aan het Te Koop: Motoren subforum.

Ten eerste heb je nu meer sorteermogelijkheden in dit subforum. Je kunt nu b.v. sorteren op prijs of op de datum van plaatsing van de advertentie. De standaardinstelling is sorteren op datum van de laatste reactie. Dit betekent dat het weer mogelijk is je advertentie te "kicken". Maar let wel, het is nog altijd niet toegestaan dit met regelmaat te doen omdat dit erg irritant is. Hier zullen we dus weer op gaan letten.

Ten tweede komen de advertenties ook weer voorbij in de Actieve Onderwerpen waardoor ze beter en vaker onder de aandacht worden gebracht.

We zijn nog bezig met een aantal andere kleine aanpassingen, die we in komende tijd zullen toevoegen. Op deze manier hopen we het TKM-subforum makkelijker en beter te laten werken.

Have fun :) En als iets niet goed of prettig werkt (of juist wel ;)) horen we dit graag.

Update: We hebben ook wat verbeteringen aan Mijn M-F doorgevoerd. Hier komen de TKM-topics nu ook voorbij en we hebben een apart blok toegevoegd met alleen TKM-topics. Ook is het notitieblok naar beneden verplaatst. Het aantal topics dat je per blok ziet kun je instellen in de Voorkeuren.
 
Laatst bewerkt:
happy-face-thumbs-up.jpg
 
Even wat CSS geneuzel:

Ik moet een vinkje zetten in de checkbox bij "Ja, ik ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden." Maar zie vervolgens niet dat "gebruiksvoorwaarden" een hyperlink is naar de gebruiksvoorwaarden van Motor-Shopper (in IE10).

2akcodw.jpg


Verder zijn de gebruiksvoorwaarden van Motor-Shopper niet gelijk aan die van Motor-Forum terwijl de accounts wél uitwisselbaar zijn dus ik vraag me af in hoeverre dit rechtsgeldig is :)
 
Laatst bewerkt:
Even wat CSS geneuzel:

Ik moet een vinkje zetten in de checkbox bij "Ja, ik ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden." Maar zie vervolgens niet dat "gebruiksvoorwaarden" een hyperlink is naar de gebruiksvoorwaarden van Motor-Shopper (in IE10).

[afbeelding]

Verder zijn de gebruiksvoorwaarden van Motor-Shopper niet gelijk aan die van Motor-Forum terwijl de accounts wél uitwisselbaar zijn dus ik vraag me af in hoeverre dit rechtsgeldig is :)
Daarom moet je de voorwaarden van Motorshopper accepteren voordat je een advertentie of reactie kunt plaatsen. De accounts zijn overigens niet uitwisselbaar; een account van Motorshopper werkt niet op Motor-Forum, een account van Motor-Forum werkt wel op Motorshopper (maar zoals gezegd: je moet de voorwaarden van Motorshopper accepteren als je een advertentie of reactie daar of hier wilt plaatsen).

edit: Ter aanvulling: alle content (advertenties, foto's, reacties, etc.) van TKM is "onder water" content die op Motorshopper staat. We integreren het alleen op/met Motor-Forum. Dit is iets wat we ook meer gaan doen met de andere sites (Motormeuk en Motorstek met name), zodat we meer naar één platform toegaan hier op MF. De afzonderlijke sites blijven wel bestaan, waarschijnlijk met uitzondering van Motorstek omdat een plan voor in de toekomst is om dit uitsluitend nog aan te bieden hier op MF, waarmee we de losse site (www.motorstek.nl) zullen laten verdwijnen.
 
Laatst bewerkt:
Maar dan is 't wél zo netjes als je weet dat je die voorwaarden gaat accepteren. Misschien even een "witregel" tussen die voorwaarden acceptatie en de buttons invoegen zodat het zichtbaar wordt dat er een link achter zit ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar dan is 't wél zo netjes als je weet dat je die voorwaarden gaat accepteren. Misschien even een "witregel" tussen die voorwaarden acceptatie en de buttons invoegen zodat het zichtbaar wordt dat er een link achter zit ;)
Volgens mij moet je gewoon die voorwaarden lezen voordat je ze accepteert. Nee, dat doet bijna niemand, maar waarom zouden we e.e.a. dan verduidelijken? (Waar ik overigens niets op tegen heb, integendeel; hoe duidelijker hoe beter :))
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je gewoon die voorwaarden lezen voordat je ze accepteert. Nee, dat doet bijna niemand, maar waarom zouden we e.e.a. dan verduidelijken? (Waar ik overigens niets op tegen heb, integendeel; hoe duidelijker hoe beter :))

Ik las ze "toevallig" doordat ik de irritante eigenschap heb om teksten te "higlighten" met de muis (left button) en zo dus zag dat er een hyperlink achter het woord "gebruiksvoorwaarden" schuil ging.

Maar die hyperlink line valt in IE10 dus samen met de uitlijning van de knopjes eronder (CSS Geneuzel it is :P ).
 
Laatst bewerkt:
:^ Het zou naar mij idee inderdaad iets duidelijker mogen zijn dat de tekst klikbaar is, zodat niet alleen bepaalde neurotisch aangelegde gebrukers }) erachter komen dat het een linkje is.
 
Ik las ze "toevallig" doordat ik de irritante eigenschap heb om teksten te "higlighten" met de muis (left button) en zo dus zag dat er een hyperlink achter het woord "gebruiksvoorwaarden" schuil ging.

Maar die hyperlink line valt in IE10 dus samen met de uitlijning van de knopjes eronder (CSS Geneuzel it is :P ).
Ik heb een streepje toegevoegd. :)
 
Mooi, ik ben net weer op zoek. Dit soort dingen maakt de belevenis alleen maar gemakkelijker :-)
 
Is het heel erg lastig om de modellijst "actief" te maken? Ik vind het zo onhandig dat ik daar modellen in kan selecteren die niet in de database staan.
 
Is het heel erg lastig om de modellijst "actief" te maken? Ik vind het zo onhandig dat ik daar modellen in kan selecteren die niet in de database staan.
Dat is al het geval, al is het mogelijk dat je door je andere zoekinstellingen geen resultaten krijgt. B.v. wanneer je "MFers" hebt geselecteerd i.p.v. "Particulier en zakelijk". Bij het tonen van de modellen wordt gekeken naar álle openstaande advertenties in de database.
 
Super! *O*

Ik kan echter nog steeds geen advertentie aanmaken omdat ik bij het 2e veld waar bouwjaar, kleur, etc ingevuld moet worden de "button" verder niet beschikbaar is.

Ligt dit aan mijn instellingen of doe ik iets verkeerd? -O-
 
Dat is al het geval, al is het mogelijk dat je door je andere zoekinstellingen geen resultaten krijgt. B.v. wanneer je "MFers" hebt geselecteerd i.p.v. "Particulier en zakelijk". Bij het tonen van de modellen wordt gekeken naar álle openstaande advertenties in de database.
aha, auf die weise..
 
@Mod:

er staat in de titel: "je vorige motor te koop"

als die te koop staat heb ik er niks mee te maken, want dan is het de koper van mijn vorige motor die hem nu te koop aanbiedt! ;)

ik wil mijn huidige motor verkopen, hebbie um ? ;)

groeten, Fulleke
 
@Mod:

er staat in de titel: "je vorige motor te koop"

als die te koop staat heb ik er niks mee te maken, want dan is het de koper van mijn vorige motor die hem nu te koop aanbiedt! ;)

ik wil mijn huidige motor verkopen, hebbie um ? ;)

groeten, Fulleke
Haha da's een rare tekst idd. Maar wel goed te zijn dat er iemand is die die af en toe leest ;) Zullen we ff aanpassen.
 
Haha da's een rare tekst idd. Maar wel goed te zijn dat er iemand is die die af en toe leest ;) Zullen we ff aanpassen.


Had je het zelf geschreven? Zo te zien ben je nogal van de rare teksten. O-)












[me="Meangreengirl"]gaat gauw weer off-line om de wraak van de Banaan te ontlopen.[/me] :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan