[Update] Aanpassingen aan Mijn M-F en Te Koop: Motoren

Had je het zelf geschreven? Zo te zien ben je nogal van de rare teksten. O-)
B|

[me="Meangreengirl"]gaat gauw weer off-line om de wraak van de Banaan te ontlopen.[/me] :P
Hard rennen idd, dit is wat er met de laatste die commentaar had op mijn tekstuele vaardigheden is gebeurd B|

banana-eyeball.jpg


:P
 
Beste MFers,

Vandaag hebben we een paar kleine wijzigingen doorgevoerd aan het Te Koop: Motoren subforum.

Ten eerste heb je nu meer sorteermogelijkheden in dit subforum. Je kunt nu b.v. sorteren op prijs of op de datum van plaatsing van de advertentie. De standaardinstelling is sorteren op datum van de laatste reactie. Dit betekent dat het weer mogelijk is je advertentie te "kicken". Maar let wel, het is nog altijd niet toegestaan dit met regelmaat te doen omdat dit erg irritant is. Hier zullen we dus weer op gaan letten.

Ten tweede komen de advertenties ook weer voorbij in de Actieve Onderwerpen waardoor ze beter en vaker onder de aandacht worden gebracht.

We zijn nog bezig met een aantal andere kleine aanpassingen, die we in komende tijd zullen toevoegen. Op deze manier hopen we het TKM-subforum makkelijker en beter te laten werken.

Have fun :) En als iets niet goed of prettig werkt (of juist wel ;)) horen we dit graag.

Beste Ruud, de t.k. motoren tussen de actieve onderwerpen maakt de tab actieve onderwerpen zeer, zeer, onoverzichtelijk, ik zoek items welke mij misschien zouden kunnen interesseren, als ik een motor wil kopen kan daar wellicht een aparte tab toegevoegd worden. Ben er niet blij mee.

Hartelijke groet Bert
 
Update: We hebben ook wat verbeteringen aan Mijn M-F doorgevoerd . Hier komen de TKM-topics nu ook voorbij en hebben we een apart blok toegevoegd met alleen TKM-topics. Ook is het notitieblok naar beneden verplaatst. Het aantal topics dat je per blok ziet kun je instellen in de Voorkeuren.
 
Vanwaar komen de te koop motoren in mijn MF? Is daar een speciale achterliggende gedachte voor? Ik ben bijvoorbeeld niet dagelijks op zoek naar een motor en mocht ik dat wel zijn dan zou ik speciaal daarvoor naar dat subforum gaan. Heb 'm al verborgen, maar ben benieuwd...

Zal wel wennen worden, maar duidelijker vind ik het nog niet geworden.Vond het wel prettig zoals het was, scheelde een hoop scrollen (op de tab en mobiel).
 
Laatst bewerkt:
Ga eens ff kijken als ik weer achter een pc zit, werkt wat makkelijker.

Heb het al verborgen, maar vroeg het me af vanwaar juist dat subforum...
 
Laatst bewerkt:
Hmm het valt me net wel op dat nu de volgorde van Mijn Motor-Forum veranderd is.

Eerst had ik favorieten, actieve onderwerpen, onderwerpen waarin je hebt gereageerd. (In die volgorde). Maar nu staan de actieve onderwerpen bovenaan.

Is er een manier om daar volgorde in te geven?
 
Laatst bewerkt:
Mijn notitieblok staat opeens onderin.. Wil ik helemaal niet, wil ik gewoon boven hebben zoals de afgelopen 10 jaar...

Te koop deel als eerste eruit gegooid. Niet om verzocht om dat zo prominent om mijn MF pagina te tonen.
 
Je kan het ook weer uitzetten door in "voorkeuren" het aantal "Aantal Te koop advertenties" op nul te zetten :)
:^

Hmm het valt me net wel op dat nu de volgorde van Mijn Motor-Forum veranderd is.

Eerst had ik favorieten, actieve onderwerpen, onderwerpen waarin je hebt gereageerd. (In die volgorde). Maar nu staan de actieve onderwerpen bovenaan.

Is er een manier om daar volgorde in te geven?
Dat leek ons (op basis van eerdere feedback en eigen inzichten/mening) een logischere volgorde. Het is voor ons heel eenvoudig om die volgorde (weer) aan te passen, dus meningen hierover zijn welkom.
 
Weet niet of men momenteel nog wijzigen door aan het voeren is, maar "Mijn MF" is een beetje in de war. Volgorde klopt niet meer en heb nu spontaan het kopje "Te koop Motoren" erbij staan :)
 
:^Dat leek ons (op basis van eerdere feedback en eigen inzichten/mening) een logischere volgorde. Het is voor ons heel eenvoudig om die volgorde (weer) aan te passen, dus meningen hierover zijn welkom.

"Te koop Motoren" hoef ik niet per se noodzakelijkerwijs in "Mijn MF" te zien.
 
Weet niet of men momenteel nog wijzigen door aan het voeren is, maar "Mijn MF" is een beetje in de war. Volgorde klopt niet meer en heb nu spontaan het kopje "Te koop Motoren" erbij staan :)
Klopt, we hebben kleine wijzigingen aangebracht. Zie startpost in dit topic.

"Te Koop Motoren" is uit te zetten via je Voorkeuren als je dit niet wilt zien. De reden dat dit is toegevoegd is vanwege de feedback dat topics in Te Koop Motoren niet meer opvielen, waar dit in het verleden wel het geval was. Ben je op zoek naar een motor, dan is dit blokje met topics nuttig. Ben je niet op zoek naar een motor en/of wil je het niet zien, dan kun je het zoals gezegd uitzetten.
 
Ik vind de aanpassingen bij mijn Mf een downgrade eigenlik!

Ten eerste, wij waren daar al jaren aan gewend

2e wat heeft het voor toegevoegde waarde om de tkm standaard op mn mijn Mf te hebben?

Ook de actieve bovenaan... Niet mee eens!
Iedereen gewend aan de favorieten en opeen moet je met je mobiel scrollen om de favos te zien....

Dus hierbij mijn verzoek om dat terug te zetten of instelbaar te maken...

Tkm is volgens mij de minste bezocht gedeelte van de website!
 
Ik vind de aanpassingen bij mijn Mf een downgrade eigenlik!

Ten eerste, wij waren daar al jaren aan gewend

2e wat heeft het voor toegevoegde waarde om de tkm standaard op mn mijn Mf te hebben?

Ook de actieve bovenaan... Niet mee eens!
Iedereen gewend aan de favorieten en opeen moet je met je mobiel scrollen om de favos te zien....

Dus hierbij mijn verzoek om dat terug te zetten of instelbaar te maken...

Tkm is volgens mij de minste bezocht gedeelte van de website!

Jaren aan gewend zijn is nou niet bepaald een sterk argument ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan