[Update: Gevonden! ]Honda Dominator gestolen

ma 17 okt 2011, 09:19

Onderzoek Haagse jeugdbende leidt naar motors DEN HAAG - De politie is bij onderzoek naar een Haagse jeugdbende vorige week donderdag gestuit op een aantal gestolen motorfietsen en -blokken in twee opslagplaatsen. Dat liet de politie maandag weten.


Een 44-jarige man uit Naaldwijk is opgepakt op verdenking van heling. De politie doet sinds het voorjaar onderzoek naar de criminele activiteiten van de jeugdgroep Delftselaan. In totaal hield de politie de afgelopen maanden 16 kernleden aan, die verdacht worden van betrokkenheid bij ruim 50 misdrijven.



Toeval?

aniwee, gefeliciteerd.
 
Ik zie in DH geen enkele (rode) Dominator. Waar rij jij op?
Ik heb o.a. een 97'er Domi. Ik zie er hier in A'dam e.o. iig veel meer van het oudere model (RD02) dan van het laatste (RD08) model.

Maar ik ben echt blij voor je dat hij terug is, en misschien is het een teken: hij wil alleen door de baas (oké, bazin) gestart worden! Die rode is gewoon too hot to handle. :}
 
Daarom ook! Ik kan me niet zo goed voorstellen wat "ze" nou echt met die oude motoren willen/kunnen.
Ik zeg: leen er eens eentje voor de fun. Het is fun *O* .
Pure funbike. Ookal is hij in dit geval uit '89.
 
Laatst bewerkt:
Congrats!! Hij is terug :)

en nu niet meer verkopen ;) de oudste dingen zijn het leukst!!
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk! Ik las trouwens ook net dat er een man uit Poeldijk gepakt is met -tig gestolen motoren... Als er hier nog mensen zijn uit DH v wie motor gestolen is, misschien komt ie nog terug. op de foto in de krant stonden er heel wat bij die vent!
 
Daarom ook! Ik kan me niet zo goed voorstellen wat "ze" nou echt met die oude motoren willen/kunnen.

Nou, dat weet ik wel. Ik denk ongeveer hetzelfde als wat ze toen met mijn 2 gestolen motorscooters gedaan hebben (eveneens Den Haag). Benzine stelen, tasjes roven en overvallen plegen. Als je op zo'n ding rijdt moet oom agent van hele goede huize komen om je bij te houden....

Het zijn trouwens wel hele knullige dieven geweest, als ze 'm niet gestart hebben gekregen. Maar goed, gelukkig is de motor snel en in redelijke staat teruggevonden. Dat kan veel erger (eveneens uit ervaring met beide motorscooters).
 
Deze week zijn er inderdaad nogal wat gestolen motoren gevonden in Den Haag.
Hopenlijk hebben de echte eigenaren nog wat mazzel.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen,dat eerst iemand mijn te koop aangeboden motorscooter kwam bekijken.
De dag erna was deze gestolen.
Later werd deze in iets veranderde staat,dichtbij mijn huis,in laakwartier(070) teruggevonden.
Ik dacht ook die is naar verweggiestan,maar vaak lees ik dat je maar een paar buurten verderop hoeft te zoeken.
Een simpel adviesje,zorg dat je echt weet met wie je te maken hebt bij een eventuele verkoop.
En gaat dat bekend maken allemaal moeizaam,laat dan maar zitten.
Het scooterboefje,het vriendje van de zogenaamde eerdere koper,ging uiteindelijk toch voor schut.
Dus hierbij eens een keer een compliment aan de haagse politie,dat mag ook wel een keer!
 
Deze week zijn er inderdaad nogal wat gestolen motoren gevonden in Den Haag.
Hopenlijk hebben de echte eigenaren nog wat mazzel.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen,dat eerst iemand mijn te koop aangeboden motorscooter kwam bekijken.
De dag erna was deze gestolen.
Later werd deze in iets veranderde staat,dichtbij mijn huis,in laakwartier(070) teruggevonden.
Ik dacht ook die is naar verweggiestan,maar vaak lees ik dat je maar een paar buurten verderop hoeft te zoeken.
Een simpel adviesje,zorg dat je echt weet met wie je te maken hebt bij een eventuele verkoop.
En gaat dat bekend maken allemaal moeizaam,laat dan maar zitten.
Het scooterboefje,het vriendje van de zogenaamde eerdere koper,ging uiteindelijk toch voor schut.
Dus hierbij eens een keer een compliment aan de haagse politie,dat mag ook wel een keer!

Da's een goeie tip. Als ik een auto/motor/scooter/brommer te koop aanbiedt, iemand belt me en het enige wat die vraagt is om een afspraak te maken, dan krijgt diegene van mij een paar wedervragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan