update GT caferacer

Terwijl dat bij RG500's al heel vaak is gedaan en ook goed gaat.
Ja maar je vergeet 1 ding een GT is veel ouder en de techniek dus ook,de precisie van onderdelen maken is in de loop der jaren veel beter geworden.
Maar blijft het feit dat fabrikanten niet aanbevelen het te doen,en dat doen ze niet voor niets,een carter word lijn geboord
en ook al lijkt het goed te gaan kunnen er krachten ontstaan die de levensduur van bijvoorbeeld lagers verkorten.
Ik heb wat dat betreft het nodige gezien bij race motoren,tot aan gescheurde krukassen aan toe.
 
Helemaal blij met mijn verse carters! Tanks Vic.


IMG_1315.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_1314.JPG
    IMG_1314.JPG
    189 KB · Weergaven: 27
Een stucgatie Ron 😬;) ,dat is wel een verassende wending,vanwaar deze kleppenhok dwaling?
 
ik heb een monster altijd een mooie fiets gevonden en ik heb de gsxr 1100 verkocht
Ok,ik heb nog op een Monster proefgereden voordat ik mijn SF kocht,reed wel goed,en sturen was ook super en
de zitpositie was ook comfortabel,maar toch voor een SF gegaan omdat die net wat sportiever was.
 
En zelfs Ron word een dagje ouder :Ydan is een Monster zitpositie heel wat vriendelijker voor je ouwe botten dan een 1100;)
 
En zelfs Ron word een dagje ouder :Ydan is een Monster zitpositie heel wat vriendelijker voor je ouwe botten dan een 1100;)
nou de 1100 zit toch ook wel erg lekker dat is net een vriendelijke stoomboot die best wel snel is...... voor mij is het stuur erg wennen, ik rij mijn hele leven op mijn "polsen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan