update GT caferacer

Suzuki Ron

MF veteraan
2 okt 2002
1.884
100
tankje8.JPG

olietankje van een honda prelude.

tankje7.JPG

accubak gemaakt van een balkdrager en naar achter geplaatst.

a32.JPG

zijplaten van alu gemaakt, het begint weer ergens op te lijken.
 
Cool hoor! Wat voor pijpies gooi je d'r onder? Van die ielige expansie gevalletjes of de chromen 3-in-4's?
 
Wat voor tank komt erop? Heb nog een tank liggen voor zo'n GT. Nieuw.

Groet, Ron
Hij moet zo worden, maar dan in blauw/wit en dan uiteraard zonder die zijkastjes
dit is een foto van 20 jaar geleden, en ik heb dezelfde tank kunnen terug kopen.
gt7502.jpg
 
Ies naaiz!
De Gt loopt niet per definitie beter op een 3-1 dan op een 3-4....,ligt geheel aan fabrikant en juiste spoeling. ;)
 
Ies naaiz!
De Gt loopt niet per definitie beter op een 3-1 dan op een 3-4....,ligt geheel aan fabrikant en juiste spoeling. ;)

Het loopt waardeloos op een 3-1 maar het klinkt wel fantastisch. Als TS voor vermogen gaat heb ik hier nog wel de poortmap van een TR750 wegracer liggen, inclusief de tekeningen voor de bijbehorende 3-3. 23 gegarandeerde paarden erbij, alleen jammer dat de zuigerslijtage behoorlijk toeneemt en de motor nogal piekerig wordt.
 
Hum, moet me GT550 ook maar weer eens in elkaar gaan schroeven, wordt wel weer eens tijd na een jaartje of 10
 
ps: hoe lang het je gepoetst op je velgen??
ps2: vind de originele zijkappen echt veel mooier
 
Hej Ron,

Hij wordt mooi man !! Complimenten. Dat fotootje van het blok, istiedat of wordtiezo?
Als ik ook nog mijn mening mag geven: Expansiepijpen !!! Een 2-takt mag gezien en gehoord worden.

cu,
John
 
Ik ben op zoek naar afplakbiesen voor mijn tank en zitje, vroeger had je die van 3M. 5 of 6 mm
Ik heb mijn tank al wit gespoten nu moet alleen het rood en de bies gespoten worden.
kan iemand mij helpen?

zo moet het ongeveer worden

gt7502.jpg


SPUITEN.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zo waren ze eerst

(Afbeelding)

en dit na toch wel een paar uur zwoegen, de schokbrekekrs zijn ook wel opgeknapt toch. :9~
(Afbeelding)


absoluut, zeer, zeer netjes.
Maar was alles nog in perfecte staat dan dat je re alleen met poesten kwam, bedoel, mijn Gt is al het schrommwerk weldegelijk zodanig aangetast, dat je het wel mooi krijgt met poesten, maar dat het eigenlijk opnieuw verchroomd zou moeten worden.
Zover ik kan zien op jouw foto's is alles nu weer als nieuw.

Misschien kan je eens uitleggen hoe je alles weer zo mooi gekregen heb, ben namelijk wel benieuwd.

Effe over je velgen en je schokbrekers,

Heb je alle spaken eruit gehaald tijdens poetsen, hoe heb je gepoetst, wat heb je ervoor gebruikt, ect ect, en ook graag hoe je je schokbrekers heb gedaan.

Thanks
 
absoluut, zeer, zeer netjes.
Maar was alles nog in perfecte staat dan dat je re alleen met poesten kwam, bedoel, mijn Gt is al het schrommwerk weldegelijk zodanig aangetast, dat je het wel mooi krijgt met poesten, maar dat het eigenlijk opnieuw verchroomd zou moeten worden.
Zover ik kan zien op jouw foto's is alles nu weer als nieuw.

Misschien kan je eens uitleggen hoe je alles weer zo mooi gekregen heb, ben namelijk wel benieuwd.

Effe over je velgen en je schokbrekers,

Heb je alle spaken eruit gehaald tijdens poetsen, hoe heb je gepoetst, wat heb je ervoor gebruikt, ect ect, en ook graag hoe je je schokbrekers heb gedaan.

Thanks
Ik heb de spaken er gewoon in laten zitten, ik heb ze met chroomcleaner (systeem)
behandeld dat is zeer agressief spul meteen afspoelen met water.
de velgen ook.
Daarna met Belgom (ALU) HEEL LANG GEPOETST het nadeel is dat de spaken nu blank zijn, dus met nat weer gaan ze weer roesten.
De schokbrekers heb ik helemaal blank geschuurd de schotel gepolijst en met rood ingekleurd de veren heb ik laten poeder
Pict0193.jpg

Op mijn site staan meer foto's

http://members.lycos.nl/gt750/
 
Hej Ron,

Hij wordt mooi man !! Complimenten. Dat fotootje van het blok, istiedat of wordtiezo?
Als ik ook nog mijn mening mag geven: Expansiepijpen !!! Een 2-takt mag gezien en gehoord worden.

cu,
John
Ik heb al een 3 in 1 uitlaat, maar het liefst wil ik expansieuitlaten maar die zijn duur.

dit is het blok onbehandeld (polijsten, ect.)

Pict0250.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan