update: poohbeers motor

Je verzekerde bedrag hoeft niet persé het bedrag van aankoop te zijn he JW.
Jep, ik zat er naast sorry
Motorcursussen komen er zowiezo aan btw, ongeacht de motor.
Probeer gewoon eerst eens met wat anderen te rijden die hebben meestal al heel veel goeie tips waar je heelveel van kunt leren.
Rij eens een keer richting Eindhoven en rij een stukje met Helldesker, die kent de klappen van de zweep en kan je precies vertellen waar je op moet letten of wat je fout doet.(en is goedkoper dan Cursus ;) )

En van minder waarde heb je ook alweer gelijk in.. tss, dalijk moe\'k nog toegeven dat je af en toe wat zinnigs zegt :)
Wow ik een slimme opmerking maken? snik de tranen springen in mijn ogen dat de grootste pessimist die ik ken mij een sort of compliment geeft })
BTW, iemand ervaring met een lening die je niemeer nodig hebt? Kost dat veel als je zoiets in 1 keer afbetaald? Straks dat contract nog maar eens lezen.
Ik hoop dat je doorlopend krediet hebt, je betaald dan het meeste rente maar je kunt er zo wel weer vanaf.
 
soeptablet: ik ben natuurlijk gewoon bij de bank te rade gegeaan, geen vaag plan voor mij.. doe\'t wel met de vage omschrijvingen van de bank :)
 
BertV\'s sig is ook wel vet, maar ik snap hem niet helemaal... })
ik weet aleen dat een fransoos d\'accord zegt in plaats van oke })

oke, il n\'est pas un ultra-hypersport, fallent à aucuns prisonniers la reproduction d\'unité de feuillets magnét

\"Hij is geen ultra-hypersport, nodig om iemand gevangene van het voorplantingseenheid van de magnetische lagen\" ofzoiets :?
 
Maar ik denk dat de tips van J.W. niet eens zo slecht zijn, misschien toch wel een goed idee, om een cursus te gaan volgen of eens met een ervaren motorrijder te gaan rijden, zodat je meer ervaring opdoet en beter kan handelen in noodsituaties.

Of gewoon (net als mij) een iets langzamere motor kopen, een 400cc bijvoorbeeld en je daarop uitleven, iets minder vermogen maar wel heel veel plezier.

Dit ongeluk liep nog goed af (alleen maar materiele schade) maar wie weet gaat het straks mis bij hogere snelheid.
 
Maar ik denk dat de tips van J.W. niet eens zo slecht zijn, misschien toch wel een goed idee, om een cursus te gaan volgen of eens met een ervaren motorrijder te gaan rijden, zodat je meer ervaring opdoet en beter kan handelen in noodsituaties.

Of gewoon (net als mij) een iets langzamere motor kopen, een 400cc bijvoorbeeld en je daarop uitleven, iets minder vermogen maar wel heel veel plezier.

Dit ongeluk liep nog goed af (alleen maar materiele schade) maar wie weet gaat het straks mis bij hogere snelheid.

Motorcursus stond gepland voor begin volgend jaar en wat ervarener fietsers moet\'k nog ontdekken hier in de buurt.

Btw, denk je eigenlijk echt dat jouw 400 zoveel minder is? Hehe, think again dude! Die\'s mogelijk nog erger zelfs.

Hoge snelheid doe\'k eigenlijk enkel op snelwegen.. verder hou\'k me best aardig aan de regels en dergelijke. Maja, da\'s nog niks gerantie natuurlijk, maar of je dan 160 aan\'t doen bent op een gsxr-600 of jouw fzr400.. die komt even hard aan hoor :)

Ben aan\'t bedenken geweest dat de motor die ik eigenlijk zou moeten kopen zo oud en lelijk is dat\'k er pas plezier aan heb als\'k erop zit.. en zo\'n fiets kopen als je mooier kan kopen zal niet makkelijk zijn.
Noujah, voorlopig effe wachten op de offerte voor het \'rijdbaar\' maken.
 
Hmm ja, is misschien ook wel zo, 210 op mijn FZR gaat evenhard als 210 op jou GSX. :)

Allebei genoeg om je rijbewijs gelijk in te kunnen leveren, en toch kan ik het zo nu en dan niet laten. Vanavond nog stukje gereden, stukje snelweg en in no-time zit je al weer op 180. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan