[Update] Tussen 15.00 en 16.00 kort onderhoud MF

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Tussen 15.00 en 16.00 uur vanmiddag zal Aydin van Teranet (onze hardwareleverancier) een extra processor bijplaatsen in onze webserver. Hiervoor moet de server even offline gebracht worden en is MF niet bereikbaar. Het zal niet langer dan een uurtje duren.

In de tussentijd kan iedereen even z'n adem inhouden of zich bezig houden met de edele sport van het kantklossen. Voor de liefhebber: http://www.kantklos.tk/

Voor de nerds onder ons. Naast onze databaseserver zal na de upgrade ook onze webserver uit een Dual Xeon configuratie bestaan. Hopelijk kunnen we hiermee een goede snelheidswinst behalen en ons zo ook zicht geven in hoe toekomstige investeringen het beste gedaan kunnen worden (enkel of dual processor systemen)

[Update]
De upgrade is klaar en de server draait weer als een zonnetje. :)
 
Laatst bewerkt:
Whooeeaaaaa ...
full
full
full


Die link werkt ook nog
full
:+
full
 
Misschien is het wel de Pamela van de kantklossers!!!
Dan mag ze ook naar mij komen hoor. Ik heb toch niet veel te doen op de koude zondag...
 
ik schrok al toen ik zag dat jullie even offline moesten, maar mijn hart ging weer klappen dat er een mooi alternatief is voor een uurtje.
Ik ga dr direct mee aan de gang :R

:9
 
Optie 2;

Misschien is het wel de Kelly van de kantklos, in dat geval raad ik arcadis wel aan...
;)
 
Tussen 15.00 en 16.00 uur vanmiddag zal Aydin van Teranet (onze hardwareleverancier) een extra processor bijplaatsen in onze webserver. Hiervoor moet de server even offline gebracht worden en is MF niet bereikbaar. Het zal niet langer dan een uurtje duren.

B|

Kan dat onderhoud niet gewoon in de zomer, als wij met z'n allen aan het rijden zijn?

:X



:+
 
Ik had vandaag het goede voornemen om de kantklosscene een handje te helpen. Ik denk dat die site vandaag meer hits krijgt dan het afgelopen jaar. :P
 
In de tussentijd kan iedereen even z'n adem inhouden of zich bezig houden met de edele sport van het kantklossen. Voor de liefhebber: http://www.kantklos.tk/

Voor de nerds onder ons. Naast onze databaseserver zal na de upgrade ook onze webserver uit een Dual Xeon configuratie bestaan. Hopelijk kunnen we hiermee een goede snelheidswinst behalen en ons zo ook zicht geven in hoe toekomstige investeringen het beste gedaan kunnen worden (enkel of dual processor systemen)

Kijk onze donaties worden goed besteed!

Muhahhaha
full
ze rijdt ook nog motor een rol duc
full
!!!
 
ondertussen 16:36 en hij doet het pas net weer B|



[me]Viccie heeft die kantklossite 3x gelezen :P [/me]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan