Upgrade, deel 2,5

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Dag heren en dame!

Softwarematig gaat er het een en ander gebeuren, dat zal je niet ontgaan zijn...

Maar hardwarematig dus nu ook!

As zaterdag ga ik samen met de server-admin van deze site naar een 'nieuwe' lokatie, een andere server.

De site gaat vanaf zaterdag draaien op de volgende hardware:

- Nieuwe Cobalt RaQ4
- PIII 800
- 512mb geheugen (of zelfs meer)
- SQL 3.23.39 (nieuwste versie)
- Een of andere Unix versie, weet niet precies welke
- Dedicated line (meen 10mbit, maar daar kom ik op terug!)

Dit omdat de server-admin enigszins van baan verwisseld, nieuw bedrijf begint. Ik treur er natuurlijk niet om!:)

Ik zal kijken of ik er foto's van kan maken, dan post ik die hier, hehe!

Ik houd u allen op de hoogte!

Duderuud
webmaster motor-forum.nl
 
hangt er geen beloning aan vast voor users die in de top 2 staan met posten ofzo? :)
 
ik ben al driftig aan het posten om mijn score omhoog te krijgen
(werkloos zijn heeft zo zijn voordelen :j )
 
Als het een eis is om in de top 2 te staan om in aanmerking te komen voor een motor-forum email adres te krijgen dan wordt het toch moeilijk BertV.....

Maar ik zal je verder geen strobreed in de weg leggen... Jij mag van mij een emailadres hebben... ( ik sta niet in de top 2... )
 
Precies, alleen modjes krijgen dan zo'n adres.

UPDATE: Verhuizing gaat niet door as zaterdag :( Adje heeft geen tijd genoeg...druk met overdragen werk, hij gaat weg bij huidige werkgever zoals jullie misschien weten...

Hij gaat wel op huidige server sql updaten naar versie 3.23.39

Dit betekend dat ik in ieder geval 'aan de gang' kan...kan nu niet vanwege verouderde sql versie...
 
aangezien die bertv me 2e plekkie al heeft gejat ga'k toch akkoord moeten gaan met BYM.. zij het dan dat de top 3 zo'n ding zou moeten krijgen :P
 
aangezien die bertv me 2e plekkie al heeft gejat ga'k toch akkoord moeten gaan met BYM.. zij het dan dat de top 3 zo'n ding zou moeten krijgen :P

Heejjjj wat flik je me nou??? ;)

Ach, ik heb eigenlijk al genoeg email adressen, en ik denk dat de modjes het wel praktisch zouden vinden, mede omdat forum gerelateerde dingen dan sneller opgepakt zouden kunnen worden......
 
Terug
Bovenaan Onderaan