Upgrade software (update 23:25: klaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, mocht je het uit willen zetten, dan kan dat via je persoonlijke voorkeuren:
status.PNG


Dacht dat het niet werkte maar het werkt wel. In en privacy scherm sta ik als niet online.
 
Laatst bewerkt:
Ha, ik zie HK nu ook niet (meer) als online. Kan zijn omdat hij offline is, kan ook dat hij het heeft uitgezet. Zie jij mij nu als online? Ik mezelf wel, en daarmee nam ik aan dat een ander mij ook als online zou zien.
 
Right, dan is het verschil met de oude versie dus dat ik nu als enige mijn eigen statusicoontje wel zie, ondanks dat dat nergens op slaat omdat ik mijn eigen status al weet, en ik er alleen maar door verward word omdat het de suggestie wekt dat anderen dat ook kunnen zien.

Irritante feature.

1365935
 
Also... Hey, nou is mijn avatar weer vierkant?! :t

Wel stom dat de animated gif nog steeds niet werkt... Maar okee, dat was al zo.
 
Ik heb per ongeluk een prive document geupload bij een poging om mijn oude avatar opnieuw te uploaden, en nou kan ik het niet meer vervangen door het juiste logo.

/edit: o, nou weer wel. De boel lijkt nog niet helemaal stabiel :)

/edit 2: maar nou weer niet meer. Zucht.
 
Right, dan is het verschil met de oude versie dus dat ik nu als enige mijn eigen statusicoontje wel zie, ondanks dat dat nergens op slaat omdat ik mijn eigen status al weet, en ik er alleen maar door verward word omdat het de suggestie wekt dat anderen dat ook kunnen zien.

Irritante feature.

Bekijk bijlage 1365935

Voorheen zag je (ik iig wel) ook een groen bolletje bij mijn avatar als ik online was hoor.
 
Ik heb ook 2 vragen:

Bij mijn "profielberichten" staan ineens allemaal berichten waar ik niets mee van doen heb, niet erg want ze zijn in goede handen, maar ik heb het idee dat het niet hoort

Is bij de overgang naar het nieuwe forum een Treshhold ingesteld voor wat betreftde postingsdatum van het overnemen van de berichtendatabase, bijvoorbeeld dat de berichten van voor 1-1-2003 niet overgenomen zouden zijn?


Verder ben ik flabbergasted voor wat betreft de resultaten en de inzet :t
 
Ik heb ook 2 vragen:

Bij mijn "profielberichten" staan ineens allemaal berichten waar ik niets mee van doen heb, niet erg want ze zijn in goede handen, maar ik heb het idee dat het niet hoort

Is bij de overgang naar het nieuwe forum een Treshhold ingesteld voor wat betreftde postingsdatum van het overnemen van de berichtendatabase, bijvoorbeeld dat de berichten van voor 1-1-2003 niet overgenomen zouden zijn?


Verder ben ik flabbergasted voor wat betreft de resultaten en de inzet :t
Bedoel je dit met profielberichten? Want dat zijn gewoon je recente posts, dat hoort dus.

En nee, alles moet in principe overgezet zijn.
 
Kom op Patrick, natuurlijk zijn er overeenkomsten, alleen al de likes of dislikes straks, slechtste uitvinding ooit.
Vooral de like knop werkt toch goed vind ik. Soms is er een reactie en als die persoon je daarvoor even liked begrijp je de post beter.
En goede inhoudelijke reacties verdienden ook positieve aandacht. :9
 
Waarom zijn eigenlijk profielberichten voor iedereen leesbaar in de zijbalk?
Die zijn toch persoonlijk met de bedoeling dat ze juist niet voor iedereen leesbaar zijn? Zelf als je niet bent ingelogd zijn ze leesbaar.
 
Vooral dat laatste vind ik wel een ding. Mensen hebben regelmatig niet door dat het geen privéberichten zijn en zetten er persoonlijke gegevens in die voor iedereen (dus ook voor de googlebot) te zien zijn.
 
ik wil de dislike button

Hoover met je muis boven de like knop die je kent, dan heb je keuze uit nog meer, ik heb jouw post een dislike gegeven.

Vooral dat laatste vind ik wel een ding. Mensen hebben regelmatig niet door dat het geen privéberichten zijn en zetten er persoonlijke gegevens in die voor iedereen (dus ook voor de googlebot) te zien zijn.

Jij ook boze smiley (dislike) :+
 
Waarom zijn eigenlijk profielberichten voor iedereen leesbaar in de zijbalk?
Die zijn toch persoonlijk met de bedoeling dat ze juist niet voor iedereen leesbaar zijn? Zelf als je niet bent ingelogd zijn ze leesbaar.
Vergelijk het met Facebook, zijn publieke berichten.
Ruud verander Volgen (boven in de balk) weer in Gevolgd please ?
Ga ik aanpassen, net als de andere Engelse texten. Dank voor het melden!
 
Zijn inderdaad die berichten, staan telefoonnummers in en emailadressen... lijken mij dingen die niet voor de wereld toegankelijk moeten zijn.

Wat Frazer hier zegt
Ik denk eerder dat hij dit bedoelt: Nieuwe profiel berichten

Ik heb toch het idee dat dit "privé" berichten zijn die openbaar zijn, klopt dat?

Ziet er tamelijk privaat uit

dat met die berichten die mij kwijt leken, van voor 2003 ofzoiets, is ook opgelost

Als je op "Kenteken hâhwâh" zoekt en het topique heet inmiddels "Kentekenplaat hâhwâh", ja dan kan ik me voorstellen dat een zoekfunctie het niet vindt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan