"Upgraden" CBR 600 RR

Ghost RRider

MF'er
3 sep 2007
66
0
Weesp
Beste MF'ers,

heb sinds januari m'n rijbewijs en ben de trotse eigenaar van een CBR 600 RR. Ben sinds kort een beetje bezig met wat opties en wil jullie vragen wat nou echt een must have voor dit type (of voor een SS in het algemeen) is. Heb tot nu toe een donkere kuipruit, rimstriping, kleine knipperlichten, een tankpad (:P) en ga van t weekend voor een akrapovic einddemper kijken. Spullen die het vermogen ten goede komen heb ik voorlopig niet nodig, want zit nog tot januari 2010 aan de 25 kw vast :( Maja... hoop dat jullie nog wat leuke suggesties hebben.

GRTZ
 
Beste MF'ers,

heb sinds januari m'n rijbewijs en ben de trotse eigenaar van een CBR 600 RR. Ben sinds kort een beetje bezig met wat opties en wil jullie vragen wat nou echt een must have voor dit type (of voor een SS in het algemeen) is. Heb tot nu toe een donkere kuipruit, rimstriping, kleine knipperlichten, een tankpad (:P) en ga van t weekend voor een akrapovic einddemper kijken. Spullen die het vermogen ten goede komen heb ik voorlopig niet nodig, want zit nog tot januari 2010 aan de 25 kw vast :( Maja... hoop dat jullie nog wat leuke suggesties hebben.

GRTZ

Hier sla je de plank volledig mis |(

*O* ARROW *O*

dsc00162gn1.jpg


Geluidje... vanaf 3 min 8-)
 
Laatst bewerkt:
- zet pc aan
- start de motor
- doe usb kabel tussen pc en motor
- ga op de pc naar start - programma's - IExplorer en ga upgraden..

:')

maw. kijk gewoon wat je zelf zou willen veranderen en wat er op de markt is om hem aan te passen.. jij moet er op rijden dus ga niet aan anderen vragen of ze het ook mooi vinden ;) doe gewoon wat jezelf leuk/mooi vindt.

en in het 600rr topic staan in de openingspost de fietsen en kun je ook zien wat er aan aangepast is :)

succes
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties.
De akra gaat inderdaad niet door, toen ik het prijskaartje zag sloeg ik stijl achterover :P
Mij werd een leovince geadviseerd (goede prijs/kwaliteitsverhouding). Zelf vind ik hem in het carbon erg mooi...
Misschien ook wel handig ja om hem in het 600 RR topic te plaatsen :+

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan