upside-down vering komt niet goed terug, KDX250

kdx250

Rookie
29 dec 2006
4
0
Nu mn motor in orde is, heb ik eens gereden met mn kdx, maar ik vind dat de voorvering moeilijk terug veert (vooraal laatste stukje). Kan iemand me vertellen hoeveel olie in elk vorkbeen moet, alsook hoe te demonteren? Een gewone, niet upside-down heb ik reeds vroeger eens gedemonteerd. Kan er bij een upside-down ook alu bussen worden gestoken indien de veren zelf "versleten" zouden zijn?
bedankt voor de reply's
 
Ja , alleen moet dat bij de USD aan de onderkant.
Komen de poten wel geheel uit al je de poten gedemonteerd hebt? Niet krom oid?
Anders toch wat stuggere veren of wat dunnere olie proberen
Richtlijn: voor offroad zomer sae 7,5 , winter sae 5.
Hoeveelheid olie weet ik zo niet, maar een luchtkamer van 120-140 moet meestal voldoende zijn.

edit, maak ipv alu, kunststof bussen.

Ik typte wel snel JA, maar uit welk jaar is de motor en welk merk vork?.
 
Laatst bewerkt:
Ja , alleen moet dat bij de USD aan de onderkant.
Komen de poten wel geheel uit al je de poten gedemonteerd hebt? Niet krom oid?
Anders toch wat stuggere veren of wat dunnere olie proberen
Richtlijn: voor offroad zomer sae 7,5 , winter sae 5.
Hoeveelheid olie weet ik zo niet, maar een luchtkamer van 120-140 moet meestal voldoende zijn.

edit, maak ipv alu, kunststof bussen.

Ik typte wel snel JA, maar uit welk jaar is de motor en welk merk vork?.
Waarom aan de onderkant :?
 
Ja , alleen moet dat bij de USD aan de onderkant.
Komen de poten wel geheel uit al je de poten gedemonteerd hebt? Niet krom oid?
Anders toch wat stuggere veren of wat dunnere olie proberen
Richtlijn: voor offroad zomer sae 7,5 , winter sae 5.
Hoeveelheid olie weet ik zo niet, maar een luchtkamer van 120-140 moet meestal voldoende zijn.

edit, maak ipv alu, kunststof bussen.

Ik typte wel snel JA, maar uit welk jaar is de motor en welk merk vork?.

de motor is van 93, type van vork weet ik niet, tis een blauwe :)
 
Waarom aan de onderkant :?

Omdat bij sommige types daar een veer zit.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan