upsidedown voorvork op een r6 uit 2001???

mv agusta f4

MF'er
11 sep 2004
86
0
winterswijk
mensen , wie weet er of ik een upsidedown voorvork , alla zx6r uit 2004 kan monteren op een r6 uit 2001??

tuurlijk kan ik evt. een ohlins kopen, maar ben niet van plan er duizenden euries aan uit te geven, dus wie weet of er misschien een voorvork van een ander merk in past?

als iemand hier een foto van zou hebben dan graaaaag :}

alvast bedankt..

gr. marcel
 
Een voorvork van een GSX-R750/600 2004 zou 'm niet misstaan denk ik :}

Heb je ook meteen radiale remklauwen en een radiale rempomp :}
 
Nog even een foto'tje erbij:

full
 
haha ik zag op marktplaats al dat deze te koop stond,

maar past dit ook is de vraag??

anders is het dé oplossing!!

ps, heb ook als 1e motor de r6 uit 2001 in rood gehad, daarna een Ducati 748 uit 2003 , en toen een mv agusta f4 uit 2000 maar de R6 reedt potverdimme het best man!!

alleen baalde ik altijd van die iele voorvork, vandaar ..

maar oké, past dit???

gr marcel
 
Andere passende stuurpen laten draaien , kijken of de maten een beetje overeeen komen met de orginele vork en dingen zoals de stuuruitslag bekijken en evt aanpassen....moet lukken...als ik het kan *D
 
ps, heb ook als 1e motor de r6 uit 2001 in rood gehad, daarna een Ducati 748 uit 2003 , en toen een mv agusta f4 uit 2000 maar de R6 reedt potverdimme het best man!!
Mooi te horen dat je erg tevreden was over je R6, naamgenoot!

De voorvork vind ik ook het minst mooie onderdeel van de R6, USD is vele malen mooier maar dat hadden de 600's nog niet in 2002 :)
 
bedankt voor je reactie wat betreft de stuurpen laten draaien :}

maar euhh naamgenoot, kun je niet ff een schuifmaatje bij je stuurpen van je R6 houden, en dan die stuurpin van de gsx r600 ??

gr marcel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan