Urgent motorrijders gevraagd huwelijksaanzoek Utrecht

3lc00w

MF'er
18 mei 2015
36
0
Houten
Motorrijders,

Ik heb de hulp nodig van motorrijders die in de buurt van Utrecht wonen. Het is alleen wel heel erg kortaf.
Het gaat om een huwelijksaanzoek aanstaande zaterdagmiddag 23 mei ....

Mijn vriendin en ik zijn beide gek op motoren (vriendin geen rijbewijs, ik ben bezig). Later willen we samen met de motor op vakantie, zij op een chopper en ik op een sport/tour, beide dezelfde print op onze leren jassen en ..... (dan beginnen de dromen).Ik heb de hulp nodig van motorrijders die in de buurt van Utrecht wonen.

Nu wil ik mijn lieftallige vriendin ten huwelijk vragen. Ik wil haar samen met een groep motorrijders ergens ophalen (in noorden van Houten) en dan vervolgens naar een locatie gaan (De Bilt). Daarna gaan de motorrijders in een cirkel om haar heen staan en zal ik haar ten huwelijk gaan vragen. Dit alles duurt een uur, exclusief het zelf rijden van je huis naar de plaats Houten.
Aanstaande zaterdag, 23 mei, wil ik dit gaan doen. Nu heb ik aan vier motorclubs en aan drie kerken gevraagd of er mensen zijn die tijd hebben om mij een uur te helpen. Nu heb ik in totaal van 5 mensen een antwoord gekregen dat ze willen helpen. Dit vind ik erg laag voor een mooi huwelijksaanzoek.
Vannacht dacht ik ineens aan dit forum. Misschien dat er hiero mensen zijn die mij willen helpen. Uiteraard worden de gereden kilometers vergoed.

Mijn plan is als volgt:
14:45 - 14:55 : Verzamelen in het noorden van het dorp Houten (ligt net onder Utrecht)
15:00 - 15:05 : Vriendin ophalen
15:05 - 15:15 : Vriendin omkleden
15:15 - 15:35 : Rijden naar de Bilt
15:35 - 15:40 : Motorrijders in een cirkel
15:40 - 15:45 : Huwelijksaanzoek
15:45 : Iedereen mag naar huis

Mijn vraag is simpel:
Zijn er mensen uit de omgeving Houten of Utrecht die zaterdag 23 mei van 14:45 - 15:45 tijd hebben om mij te helpen met mijn huwelijksaanzoek?

Misschien woon je in de buurt en heb je een uurtje vrij .... :D
Misschien ben je toevallig met een motorclub in de buurt en wil je helpen .... :D
Misschien help je graag mensen .... :D
Misschien rijd je graag motor op je drukke zaterdag en is dit een reden om weer even motor te gaan rijden .... :D

Heel graag een reactie als je wilt helpen.
Uiteraard krijg je daarna het 'draaiboek' met de exacte locaties en routes en worden je gereden kilometers vergoed.

Ik hoop op veel reacties! Dat zou mij (en mijn vriendin) echt heel blij maken!

Met vrolijke groet,
3lc00w
 
Tip:

Dezelfde oproep op een regionaal forum (onder de algemene categorie staan die) doen.

Weet je trouwens zeker dat de motorrijders moeten helpen met omkleden van je vriendin?
:+
 
Ik moet werken om 14.30 anders was ik wel even langsgekomen vanuit Almere. Altijd leuk dit soort dingen! Ben wel heel benieuwd naar de uitkomst :)
 
Ik wil wel helpen, Houten is een halfuurtje rijden dus ook wel in de buurt. Laat maar weten hoelaat ik waar moet zijn :)
 
Wat me dan geniaal lijkt is dat iedereen in een cirkel staat met draaiende motor en je vriendin je aanzoek niet kan horen.
 
Laatst bewerkt:
Wat een tof idee! Ik woon zelf bij Amersfoort maar wil wel helpen! Ben nog niet zeker of ik kan. Laat maar weten hoe laat en waar precies er verzameld wordt!
 
Weet je trouwens zeker dat de motorrijders moeten helpen met omkleden van je vriendin?
:+

Goed punt.
Laat ik dat maar doen (A) O-)

Wat me dan geniaal lijkt is dat iedereen in een cirkel staat met draaiende motor en je vriendin je aanzoek niet kan horen.

Uiteraard mag er gas gegeven worden.
Ik zeg wel gewoon drie keer hetzelfde ;)


Ik wil wel helpen, Houten is een halfuurtje rijden dus ook wel in de buurt. Laat maar weten hoelaat ik waar moet zijn :)
Ik kan waarschijnlijk ook wel, maar weet het nog niet 100% zeker.

Super!
In mijn pauze kijk ik ff hoe ik wat persoonlijker contact kan opnemen en dan zal ik meer informatie verstrekken.

Bedankt voor de snelle reacties mensen!
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee, woon zelf in Maarssen en moet tot 1 uur werken en daarna nog ff beunen. Maar kwart voor 3 moet wel lukken verwacht ik.
Count me in

Meld je trouwens ff aan op facebook: Wie rijdt! Hier zijn meerdere groepen rijders op en willen vast mee helpen
 
Laatst bewerkt:
Motorrijders,

beide dezelfde print op onze leren jassen en ..... (dan beginnen de dromen).

En als de pensioenleeftijd bereikt is gaan jullie samen op hetzelfde model elektrische fiets in dezelfde ANWB fleece-trui tochtjes maken? :P

Wel goed om te lezen dat er animo is om je verder te helpen! Heb je wel rekening gehouden met slecht weer? De romantiek zal ver te zoeken zijn als jullie als een stel verzopen katjes op de plaats van bestemming aankomen..
 
Ik moet werken om 14.30 anders was ik wel even langsgekomen vanuit Almere. Altijd leuk dit soort dingen! Ben wel heel benieuwd naar de uitkomst :)
Dan zal ik de uitkomst hier ook posten ;)

Wel goed om te lezen dat er animo is om je verder te helpen! Heb je wel rekening gehouden met slecht weer? De romantiek zal ver te zoeken zijn als jullie als een stel verzopen katjes op de plaats van bestemming aankomen..
Uhm ... zij vindt de regen juist wat romantisch hebben. Dus das dan weer een voordeel mocht het regenen.

Nogmaals thnx voor de snelle berichten allen. Ziet er naar uit dat meerdere mensen last hebben van het 'vroeg' gaan werken
 
Je hebt zelf geen rijbewijs, spring je bij iemand achterop ofzo?
Ik ben bezig met het regelen van een lesmotor. Iemand is rij-instructeur en gaat waarschijnlijk mee. Maar anders ga ik achterop ja.
Stiekem lessen nemen zonder dat je vriendin er van af weet is lastig.
 
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'motorrijders in een cirkel'? Met zijn allen met de neus richting jou en je vriendin?

Ik houd het even in de gaten, misschien tag ik nog wel even mee.
 
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'motorrijders in een cirkel'? Met zijn allen met de neus richting jou en je vriendin?
Als er maar een paar motorrijders zijn, dan is 'allen de neus richting het midden' nogal leegjes tussen de motorrijders. Dus dan is 'kijken in de lijn van de cirkel' een fijner gezicht.

Vooralsnog ben ik van plan om de motoren 'scheef' te laten staan. Dus tussen 'in de lijn van de cirkel kijken' en 'naar het midden kijken' in. Zo zie je en de motoren goed (ze mogen zeker gezien worden :) ) en is er genoeg plek voor andere motoren.
 
Als er maar een paar motorrijders zijn, dan is 'allen de neus richting het midden' nogal leegjes tussen de motorrijders. Dus dan is 'kijken in de lijn van de cirkel' een fijner gezicht.

Vooralsnog ben ik van plan om de motoren 'scheef' te laten staan. Dus tussen 'in de lijn van de cirkel kijken' en 'naar het midden kijken' in. Zo zie je en de motoren goed (ze mogen zeker gezien worden :) ) en is er genoeg plek voor andere motoren.

Is het niet handig om een generale te doen met de rijders? Dan raak je onderweg niemand kwijt : :+ _O- .. en is de cirkel sneller gevormd.

Anders ben je aan langer aan het klooien dan noodzakelijk.
 
Is het niet handig om een generale te doen met de rijders? Dan raak je onderweg niemand kwijt : :+ _O- .. en is de cirkel sneller gevormd.

Anders ben je aan langer aan het klooien dan noodzakelijk.
Denk dat dat wel een goed advies is, kan je eventueel voor die tijd nog even doen. Hoeft ook niet zo zeer op de exacte locatie te zijn.
 
Is het niet handig om een generale te doen met de rijders? Dan raak je onderweg niemand kwijt : :+ _O- .. en is de cirkel sneller gevormd.

Anders ben je aan langer aan het klooien dan noodzakelijk.
Eindelijk de cirkel compleet en dan flikkert er één om en kun je je vriendin ten huwelijk vragen te midden van een motor-domino *O*


* Ik ben zaterdag in de buurt maar helaas niet vrij, vind het wel een superleuk idee en wens je veel succes TS 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan