Urgent motorrijders gevraagd huwelijksaanzoek Utrecht

Ik moet helaas werken, dus kan er niet bij zijn anders was ik zeker gekomen. Ben benieuwd naar de foto's!!!
 
Kunnen mensen nog aanhaken? Wellicht dat ik nog samen met mijn dametje aansluit. Moeten vanuit de polder komen, maar als het weer mee zit (wat waarschijnlijk is) zullen wij er bij zijn! Wellicht dat mijn schoonbroer met vriendin ook nog eens mee gaan. Zou dan zo maar 4 extra man zijn ;)
 
Ha mannen, ik kom misschien ook vanuit Ede (hangt af van de planning zaterdag).
Als ik kom, zal ik zorgen dat ik bij de McDonald sta.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Kunnen mensen nog aanhaken? Wellicht dat ik nog samen met mijn dametje aansluit. Moeten vanuit de polder komen, maar als het weer mee zit (wat waarschijnlijk is) zullen wij er bij zijn! Wellicht dat mijn schoonbroer met vriendin ook nog eens mee gaan. Zou dan zo maar 4 extra man zijn ;)

We verzamelen rond half 3 bij de mac in nieuwegein ( ravenswaarde ) is vlak na de snelweg.
 
Wie neemt de koekjes mee? :9

Edit: Ohja ik heb wel een camera (niks bijzonders hoor) of wordt dit allemaal al geregeld? Kan natuurlijk als bestuurder niet echt actief "foto's" maken.

Ik moet helaas werken, dus kan er niet bij zijn anders was ik zeker gekomen. Ben benieuwd naar de foto's!!!
 
Laatst bewerkt:
Wie neemt de koekjes mee? :9

Edit: Ohja ik heb wel een camera (niks bijzonders hoor) of wordt dit allemaal al geregeld? Kan natuurlijk als bestuurder niet echt actief "foto's" maken.

Actiecamera of gewoon foto toestel?

Boeiend, gewoon meenemen en wie weet kunnen we mooie foto's/herrineringen opsturen naar TS.

Ik neem mn Drift HD Ghost mee met shouldermount voor beelden eventueel..
 
Ik neem mijn Gopro ook mee als ik kan rijden. Maar hoop het wel.
Ben gebeten in mijn knie en die begint nu behoorlijk stijf te worden :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan