USB "stekkerdoos"

nomko

Experienced banned user
25 feb 2019
574
416
Beste mede forumleden,

De vorige eigenaar had op een nogal FC Knudde manier een USB aansluiting aangebracht op zijn motor. Deze heb ik reeds verwijderd na aanschaf vanwege het hoge beunhaas gehalte en weinig vertrouwen in deze manier van aansluiten, zie foto.

Nu wil ik hier een permanente oplossing voor hebben. Weet iemand waar ik een USB "stekkerdoos" kan krijgen waar ik de draadjes netjes op kan aansluiten/solderen/vastmaken zodat het een wat meer betrouwbare en nettere oplossing geeft?

Bedankt!
Nomko


usb op motor.png
 
Heren,

Allen bedankt voor jullie snelle reacties! Dit geeft mij voldoende om te zoeken naar een goede vervanger.

Nogmaals bedankt! :}
 
Zou je zeggen... achterste draadje zat zo los als maar kan. Op de foto lijkt ie goed erom gedraaid en vast te zitten maar schijnt bedriegt.
Nee het is ook gewoon idioot. Trek dan desnoods de behuizing open en sluit 'm aan de binnenkant aan ipv losjes aan de stekker te knopen. Ook niet netjes maar al een stuk beter dan dit.
 
Beste mede forumleden,

De vorige eigenaar had op een nogal FC Knudde manier een USB aansluiting aangebracht op zijn motor. Deze heb ik reeds verwijderd na aanschaf vanwege het hoge beunhaas gehalte en weinig vertrouwen in deze manier van aansluiten, zie foto.

Nu wil ik hier een permanente oplossing voor hebben. Weet iemand waar ik een USB "stekkerdoos" kan krijgen waar ik de draadjes netjes op kan aansluiten/solderen/vastmaken zodat het een wat meer betrouwbare en nettere oplossing geeft?

Bedankt!
Nomko


Bekijk bijlage 1394167
Och wat slecht...
Manmanman.
 
Oh ik zie het nu pas, het is een sigarettenaansteker dinges met de draadjes er losjes tegen aan gedrapeerd! :o _O-

Maar, ik ben ook erg onder de indruk van het BMW PROFESSIONAL 2000 (cc?) AUDIOSYSTEM 8-)
 
Oh ik zie het nu pas, het is een sigarettenaansteker dinges met de draadjes er losjes tegen aan gedrapeerd! :o _O-
Brilletje opgedaan? :+
Zie dat je 40 bent. Pas maar op, nu gaan de klachten komen!

Maar, ik ben ook erg onder de indruk van het BMW PROFESSIONAL 2000 (cc?) AUDIOSYSTEM 8-)
Zat op de motor => radio+cd speler
Vraag me alleen af of ik het geluid wel goed zal horen als ik dat ding aanzet onderweg en door 3 tunnels (Botlek, Benelux, Ketheltunnel) heen raas.



Ps.: jammer dat Assen de F1 niet krijgt. Was beter geweest van wel gezien bereikbaarheid, ligging circuit, paddock, en noem maar op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan