USD voorvork van een GSX750R van 1992 in een GS500

Tinusjeuh

Die hard MF'er
26 aug 2005
877
0
Oss
Ik heb even een vraag. Ik ben op zoek naar een nwe voorvering voor mijn GS500 en kan een complete voorvering van een GSX750R aankomen, dus inclusief de kroonplaten en het T-stuk. Nu wil ik even weten of iemand een idee heeft of dit moet passen of niet. Ook zit volgens mij de as die door het balhoofd gaat iets meer tussen de poten dan bij mijn vering. Is dat een probleem?? Ik vind de looks namelijk wel vet en de Gs vering is wat aan de zachte kant meestal.

Iemand een idee??
 
Ik heb even een vraag. Ik ben op zoek naar een nwe voorvering voor mijn GS500 en kan een complete voorvering van een GSX750R aankomen, dus inclusief de kroonplaten en het T-stuk. Nu wil ik even weten of iemand een idee heeft of dit moet passen of niet. Ook zit volgens mij de as die door het balhoofd gaat iets meer tussen de poten dan bij mijn vering. Is dat een probleem?? Ik vind de looks namelijk wel vet en de Gs vering is wat aan de zachte kant meestal.

Iemand een idee??


Alles is passend te maken 8-) Enige manier om er achter te komen of het ook past is te gaan meten bij je eigen bike. of via internet de maten zien te achter halen: TIP: advertentie op marktplaats of id zoeken en de verkoper vragen om te meten ;) motorsloop of dealer bellen kan ook natuurlijk O-)
 
Ik denk dat het zo past als je je pen van je huidige t stuk overzet. Even letten op de lengte van de vork en aanslagnokjes etc.

Ik heb ook al eens zoiets gedaan met een RGV en een RF en zelfs de km teller en het contactslot waren nog bruikbaar.

Vergis je niet in het werk dat er toch mee gemoeit is en vraag je wel af of een gs500 zo'n ingreep waard is. Het blijft toch vooral een budgetair verantwoorde beginnersfiets en dat is ie dan nog steeds met zo'n vork terwijl hij niet meer waard wordt behalve voor jezelf. Als je de centen wegzet koop je binnen notime een betere motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan