USD vork ....

radiale vork nemen inc. kroonplaten..............stuurpen overzetten.........et voila

kijk WEL naar de lengte van verschillende USD vorken .
 
Ok, heb net even een motorzaak gebeld en die vertelde me dat de lager verschillen en daar vanuitgaande de vork niet past...

Uhmm.........? voordat ik een vork aanschaf waar ik niks aan heb, iemand nog tips/kennis of ervaring hiermee?
 
~
Ok, heb net even een motorzaak gebeld en die vertelde me dat de lager verschillen en daar vanuitgaande de vork niet past...

Uhmm.........? voordat ik een vork aanschaf waar ik niks aan heb, iemand nog tips/kennis of ervaring hiermee?[/quote

Je moet meestal de balhoofdpen omwisselen waardoor je gewoon je eigen lagers kunt gebruiken.
Ik heb al meerdere usd vorken voor een Bandit 1200 gehad,oa Hayabusa,Tl 1000 en gsxr 750-k6-k7 en deze hadden allemaal een balhoofdpen diameter van 32mm bij het T-stuk,hierdoor zijn de pennen gewoon om te wisselen.
Mocht de diameter van de pen niet overeenkomen met het T-stuk kan je altijd nog een passende pen laten draaien.Suc6
 
Klopt helemaal,het verhaal van stroatvechter.

Op 2 maart is door Fighter henk het zelfde ook al verteld.

Balhoofdpen omwisselen en een andere kroonplaat.
Of risers zetten op de bestaande kroonplaat van de R.

Er wordt vaak gekozen voor een GSXR1000 K1, K2 en k3,omdat het voorwiel ,de schijven en de remklauwen het zelfde zijn,en dus 1 op 1 in de R vork passen.
 
ja een rechte,keerringen goed met wiel as zonder bovenste kroonplaat

vr pr 300,-

heb evt ook nog 6 zuiger klauwen liggen,doe anders ff een belletje is makkelijker
0654990635
 
Goedemorgen, heb je toevallig foto's van je vork zoals je hem aanbiedt?
zoja, zou je misschien wat kunnen sturen naar bcjsmits@gmail.com

Ik wil een usd voor mn GSX 1400 2002 en vraag me dus af of deze vork over te zetten is zonder al teveel gedoe. Ben nl geen techneut.

Bedankt, groet

Bart
 
Zoals al eerder vermeld;balhoofdpen overzetten(bij meerdere Suzuki modellen zijn deze hetzelde van diameter bij het T-stuk).
De voorwielen en de remschijven van de gsx 1400 en de hayabusa zijn hetzelfde,en ik denk dat de remklauwen ook gelijk zijn.
Naar mijn mening is deze dus zonder al teveel moeite in jouw motor pas te maken,je hebt enkel nog een spatbord en de bovenste T-plaat nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan