User-icoon in index?

Chef

MF veteraan
8 feb 2004
2.649
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Dames, heren, geestelijk leiders van M-F :P

Wat ik me afvroeg: bij andere fora zie ik ooit dat wanneer je als user ingelogd bent, in de index een icoontje krijgt bij het topic waarin je eerder hebt gepost. Is dat bij M-F ook mogelijk, en als het bewust niet gedaan is, waarom niet? Ik vind het wel handig.

Chef :]
 
Tja, ik kan er wel wat van zeggen....

Maar eigenlijk heb je daar geen f*ck aan, aangezien ik niet degene ben die over de software gaat. ;)

Wel staat je topic dan weer ff bovenaan de lijst. :P
 
Dames, heren, geestelijk leiders van M-F :P

Wat ik me afvroeg: bij andere fora zie ik ooit dat wanneer je als user ingelogd bent, in de index een icoontje krijgt bij het topic waarin je eerder hebt gepost. Is dat bij M-F ook mogelijk, en als het bewust niet gedaan is, waarom niet? Ik vind het wel handig.
Op zich wel handig idd, maar als je op je eigen naam op de indexpagina klikt krijg je een overzicht van alle topics waarin je hebt gepost. Is ook een oplossing natuurlijk.
 
Op zich wel handig idd, maar als je op je eigen naam op de indexpagina klikt krijg je een overzicht van alle topics waarin je hebt gepost. Is ook een oplossing natuurlijk.
Snap ik, maar die topics staan geselecteerd op laatste post (van willekeurige gebruiker) en dus niet per 'topicgenre' of datum waarop jij hebt gereageerd. En ik denk dat het best te realiseren is als je ziet hoe snel de door jou genoemde zoekfunctie resultaat geeft.

Polletje misschien :9 ?
 
Uhm, nee, wij snappen elkaar niet helemaal, althans ik heb de indruk dat jij mij niet snapt. Zoals er tegenwoordig het MF icoontje is bij gebruikers die donateur zijn, zo bedoel ik (dan niet het MF tekentje maar wat anders, maakt niet uit wat) dat in de index (niet waar de categorieën staan maar de topics) bij de rode / blauwe map (als je de kleurinstellingen op blauw hebt staan) een klein icoontje bij de map van het topic waar je in gereageerd hebt.
 
hhmm...
Vind 't wel een goed idee.

Ik kan nu af en toe echt een topic niet meer terug vinden in de active topics omdat 't zo gigantisch hard gaat en d'r dus gigantisch veel topics zijn waar in gereageerd word.

Goed plan Chef!
;)
 
D'r was al iets met de kleur van de mapjes in active topics en de kleur van de hoofdjes in een topic. Rood of blauw, afhankelijk of je alles al gelezen hebt. Alleen klopt daar geen reet van, tenminste, niet bij mij. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan