Utrecht achter de rug ... welke beurs nu ??

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Welke beurs is de volgende ?? motorbeurs in het Gelredome ??

Ik weet trouwens niet of deze wel door gaat ivm weinige animo vorig jaar.. ;( ;(

Laat het :] motor-forum :] nog vaker van zich zien op beurzen ??
 
gelredome valt me wat tegen denk ik ( ook wat ik hoorde )
dan liever voor MF volgend jaar of een beurs die ik zelf evt wel leuk vind

bijvoorbeel Street Or Track ( ja in het vd valk gebouw bij tiel ja :j , klote dus nu )
 
gelredome valt me wat tegen denk ik ( ook wat ik hoorde )
dan liever voor MF volgend jaar of een beurs die ik zelf evt wel leuk vind

bijvoorbeel Street Or Track ( ja in het vd valk gebouw bij tiel ja :j , klote dus nu )

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Gelredome niet doorgaat.
 
Stond hier laatst ook een topic over een motorbeurs in Dortmund...
 
Gelredome heeft veel te veel geld gekost i.p.v. opgebracht (inside info)

Dus die gasten kunnen de komende jaren nog afbetalen aan hun eenmalige avontuur, hehe.

Volgende "event" zijn misschein de nationale circuit dagen op assen, daar staan op het middenterrein enkele bedrijven, MF is daar ook uitgenodigd, dus we zullen zien!!
 
Zou leuk zijn als de rai weer doorgaat. Ik woon er een kilometertje vandaan, maar ga er dan natuurlijk wel met de motor naar toe. En dan nog even een rondje crossen met wat net ontmoette gasten!!
 
Motorbeurs Zuidlaren. Prins Bernard Hoeve... 15, 16 en 17 maart aanstaande

Voor mij 15 minuutjes rijden. Voor de meesten hier beetje te ver van huis denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ehm, wanneer dan :?

Zelfde periode als vroeger..

Ik was bij de opening van de motorbeurs en toen het hele verhaal verteld..

ook dat de gelderdome een flop was..en na flink gebabbel met leveranciers enz.. is het gelukt weer een RAI te organiseren :)

Dus dit jaar komt de MOTORRAI weer *D
 
Gelredome heeft veel te veel geld gekost i.p.v. opgebracht (inside info)

Dus die gasten kunnen de komende jaren nog afbetalen aan hun eenmalige avontuur, hehe.

Volgende "event" zijn misschein de nationale circuit dagen op assen, daar staan op het middenterrein enkele bedrijven, MF is daar ook uitgenodigd, dus we zullen zien!!

Lekker dicht bij huis! :}
 
Net terug uit Dortmund :z . Als je niks te doen hebt van het weekend :? zeker een aanrader. Combinatie van nieuwe fietsen :} en accesoires 8-) . Als je Utrecht hebt gemist ;( kan je hier weer koopjes inslaan. *D Heb 30000 kg aan catalogi van Buse, Polo, Gericke etc meegenomen, dus ik lekker lezen zo. }) Leuke stands van Yamaha, Ducati, MV en natuurlijk Soes :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan