Utrecht deel 32 - Alex MF Beeb van het jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

CherryB

MF veteraan
8 aug 2006
3.485
0
Harmelen
Mooi begin van een nieuw leven en zo ook van een nieuw deel Utrecht!

Welkom op deze bijzondere wereld Alex *O* *O* *O*
Dat je maar een hoop motorvriendjes en vriendinnetjes zult krijgen straks :Y

full


Ronald & Christa GEFELICITEERD met jullie mooie ventje!
 
Laatst bewerkt:
Ook gevonden en een goede middag allen, en ook voor De gids een bouwtekening van deze
full


http://www.fan.tv/include/bouwtekeningen/pdf/hobbelmotor.pdf (Farewell and Thank You)
 
Bedankt voor jullie belangstelling! Hier is dan de future Valentino Rossi! 8-)
[afbeelding]

Papa... kappe nou met die flits!
[afbeelding]

Wat zei ik nou!!! B|
[afbeelding]

We hebben 'm Alex Daniël Jansen genoemd.

Moeders is natuurlijk helemaal gesloopt en heeft wat hechtingen die nu moeten gaan genezen, maar ze heeft het glansrijk doorstaan! Borstvoeding gaat uitstekend (chip of the ol' block eej! *D)
Sinds 19:00 zijn we thuis en hebben we onderricht gehad van de kraamverzorgster.

Nu weer snel klaar gaan maken voor de 23:00 voeding. :W


Ronald en Christa gefeliciteerd met jullie mooie zoon *O* *O* *O*
Heel veel plezier van die kleine en lekker genieten ;)

Goeieaaaaaaaf :W
 
Ronald en Christa,
van harte met de geboorte van jullie zoon!! *O* *O*


en ook maar is even zwaaien hiero :W :W
 
Laatst bewerkt:
Alex, welkom op de wereld. Gelijk goed beginnen door op het motor forum te verschijnen *O*

Ronald& Christa: van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
 
wat een drukte hier ineens *O*

:+
als jullie nou ook "gewoon" blijven hangen komt er misschien weer wat meer leven in dit topic :Y

goeiemiddag allemaal :W
 
:') het vorige topic is al gestart vóór Christa zwanger was :+











@ Gids: UPDATE!!!!! *D
 
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties! Christa heeft tot nu toe alleen op de bovenverdieping geleefd, maar ik heb via de laptop jullie reacties laten zien.

Het gaat allemaal nog uitstekend, hij drinkt erg goed en bij Christa komt de melkproductie ook goed op gang.

Verder ben ik natuurlijk apetrots op ons mannetje, als ik alleen nog maar aan 'm denk zit ik al met een megasmile op m'n hoofd.. :Y

Hij is sterk en temperamentvol. Een nieuwe luier aantrekken terwijl hij het koud heeft of anderszins ontstemd is, is dan ook een hele klus.

1ste badje kwam ook het temperament om de hoek kijken en hij vond het maar niks, maar het badje van vandaag ging al stukken beter.
Alstie dan weer uit het water komt, krijgtie het weer koud natuurlijk en dan krijg je de zieligste smoeltjes te zien die je maar kunt bedenken. Maak niet uit hoe groot en stoere vent je dan bent, je hart smelt in één ogenblik en je bent verloren. Wat een prachtig mannetje.. :}
 
geweldig te lezen dat jullie je handen vol hebben aan zo een klein ventje!! :}
zit ook met een big smile je update te lezen! heel erg leuk!

wordt nog wat met dat temperament dan als het een puber is later :P
 
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties! Christa heeft tot nu toe alleen op de bovenverdieping geleefd, maar ik heb via de laptop jullie reacties laten zien.

Het gaat allemaal nog uitstekend, hij drinkt erg goed en bij Christa komt de melkproductie ook goed op gang.

Verder ben ik natuurlijk apetrots op ons mannetje, als ik alleen nog maar aan 'm denk zit ik al met een megasmile op m'n hoofd.. :Y

Hij is sterk en temperamentvol. Een nieuwe luier aantrekken terwijl hij het koud heeft of anderszins ontstemd is, is dan ook een hele klus.

1ste badje kwam ook het temperament om de hoek kijken en hij vond het maar niks, maar het badje van vandaag ging al stukken beter.
Alstie dan weer uit het water komt, krijgtie het weer koud natuurlijk en dan krijg je de zieligste smoeltjes te zien die je maar kunt bedenken. Maak niet uit hoe groot en stoere vent je dan bent, je hart smelt in één ogenblik en je bent verloren. Wat een prachtig mannetje.. :}
8-) herkenbaar



Klinkt goed allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan