Utrecht en omgeving leuke uitjes topic

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
Dit topic is bedoeld voor mensen omgeving Utrecht die eens wat anders willen doen dan motorrijden
(voortkomend uit het topic A.K.K.R.K.M. 12 maart (karten in de avond) )

post hier dus je ideën (eventueel uitgewerkt), peil het animo ervoor en laat het gebeuren *D

op verzoek kan er dan een poll ge-opend worden met keuzen qua datum :Y
 
Laatst bewerkt:
Nou uhm...zaterdag koninginnedagritje :? Die kun je er vast inzetten...dan gaan we de Lingeroute rijden..aka bloesemroute..moet heel mooi worden. details volgen nog :W
 
uitjes.jpeg


:W
 
Nou uhm...zaterdag koninginnedagritje :? Die kun je er vast inzetten...dan gaan we de Lingeroute rijden..aka bloesemroute..moet heel mooi worden. details volgen nog :W

Leuk idee linge route. *O* ik kan zelf helaas niet op deze dag.. :? hoop dat het een weekje later wordt... :X OOK AL KLINKT DAT NIET ERG AARDIG... O-)

CU

FlashBack
 
Nou uhm...zaterdag koninginnedagritje :? Die kun je er vast inzetten...dan gaan we de Lingeroute rijden..aka bloesemroute..moet heel mooi worden. details volgen nog :W
Dit topic is bedoeld voor mensen omgeving Utrecht die eens wat anders willen doen dan motorrijden
;)
@ Makreel

Nu heb ik nog een topic om bij te houden -O- :P
jij ff pech :9
:+
:?
:W
:^

:X

en dan maar mopperen dat in het andere topic niks zinnigs gepost wordt :+
ja maar... hier gaan we dingen posten die weinig met motorrijden te maken hebben O-) *D
Is deze voor de zinnige dingen en de andere voor de onzin?


:W Zie ik jullie in de andere wel :+
hier gaan we dingen afspreken om buiten het motorrijden om te gaan doen :Y
bijvoorbeeld het karten van laatst :)
 
ja maar... hier gaan we dingen posten die weinig met motorrijden te maken hebben O-) *Dhier gaan we dingen afspreken om buiten het motorrijden om te gaan doen :Y
bijvoorbeeld het karten van laatst :)
:) dan kan ik hier net zo goed ook posten :Y
 
Koninginnedag wordt ku* weer. Erg jammer, die lingeroute lijkt me heel mooi. Voor een andere keer houd ik me aanbevolen! :Y
 
Koninginnedag wordt ku* weer. Erg jammer, die lingeroute lijkt me heel mooi. Voor een andere keer houd ik me aanbevolen! :Y
Ja zoals het er nu uitziet wordt het echt Kl*te van de bok...en dan doen we volgende week wel een nieuwe poging...eerst ff morgen afwachten :Y Als het zo mooi is als nu...gaat ie prima :Y
 
Ja zoals het er nu uitziet wordt het echt Kl*te van de bok...en dan doen we volgende week wel een nieuwe poging...eerst ff morgen afwachten :Y Als het zo mooi is als nu...gaat ie prima :Y
Volgens mij gaat het erg meevallen met het weer straks hoor :Y
Buien gaan in het noorden en oosten vallen :)

Ff kijken als het weer licht wordt :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan