Utrechtse Studenten

Tankdop95

KLE 500
21 feb 2018
288
177
Zitten er nog wat studenten uit de omgeving van Utrecht op dit forum? Omdat studenten toch zeer gelimiteerde voorzieningen hebben meestal leek het mij een goed idee om kennis, gereedschap en ervaringen te delen. Lijkt me gezellig en bovendien een grote hulp voor iedereen. Jammer genoeg heb ik niet de tijd om een hele studenten motorclub op te zetten zoals ze die in Enschede hebben, maar een beetje saamhorigheid lijkt me niet verkeerd.
 
Jazeker. Woonachtig in Culemborg, dit weekend mijn CB-1 ingeruild voor een TDM. Voel me de koning te rijk! Rij er meerdere malen per week mee heen en weer naar De Uithof.

IMG-20190223-WA0001 (1).png
 
Cool! Rij zelf momenteel nog op een GS500e vanwege A2, maar mijn zware VX staat al klaar haha. Zelf woon ik op de uithof, dus ik maak alleen veel plezierkilometers.
 
Gezellig! Ik woon in Utrecht maar studeer in Leiden :) Waar laten jullie het onderhoud uitvoeren? Ik heb een Yamaha XJ6 uit 2012 en die mag even voor een beurtje maar gezien het de eerste keer (particulier gekocht in november) is zie ik door de bomen het bos niet meer. Liefst heb ik ook nog dat 'ie opgehaald kan worden :P
 
Ik doe al mijn onderhoud altijd zelf. Ga voor onderdelen vaak naar mvm in Soest. Ook motozoom kom ik wel eens maar weet niet of die een grote garage hebben.
 
Ik probeer ook zoveel mogelijk zelf te doen, waar nodig met hulp van mijn schoonbroer. @Zot zit in de buurt van Utrecht, hij heeft me een keer gratis advies gegeven over mijn vorige motor. Verstand van zaken en een leuke shop, de prijzen die we toen bespraken waren erg schappelijk.
 
RB motoren in de Bilt is een Yamaha specifieke zaak volgens mij. Heb geen idee van hun prijzen maar misschien een keer het kijken waard @Ambutr1
 
Tnx! Ik houd 'm in gedachte. Het onderhoud zelf doen is aan mij echt niet besteed, dus ik vind het knap dat jullie het wel kunnen :} Met dit mooie weer begint het toch wel te kriebelen hoor..
 
Nice! Da's het betere werk. :] Ik studeer in Leiden dus komende maanden als 'ie klaar is lekker binnendoor terug (en heen even gas over de 12)
 
Yes, Woerden hier! Studeer aan de Uithof, rij momenteel een Kawasaki ZX-6R, knalgroen, misschien heb je m wel eens zien staan. Als het goed weer is kom ik zoveel mogelijk op de motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan