uut grunningen?

Nee, natuurlijk geen "sjoppur".. :( Ik rij op een zwarte SV650 S.....enne dat kan natuurlijk niet he, langs de bussluis O-)
JALOERS!! (ik pas niet op een SV.. net een kabouterfiets voor me.. zit met mijn knieen tegen mijn oren...)

Enneh.. xal het niet weer doen O-)
 
grappig is dat ik al deze forummers nooit zie rijden. Hebben jullie wel een sticker? Ik rij vaak genoeg rond door het centrum. Ebbinge is mijn favouriete poser route!! }) 8-)
 
grappig is dat ik al deze forummers nooit zie rijden. Hebben jullie wel een sticker? Ik rij vaak genoeg rond door het centrum. Ebbinge is mijn favouriete poser route!! }) 8-)


Ik ga persoonlijk niet voor de "poser" routes, maar gewoon de weggetjes buiten de bebouwde kom waar je lekker kan rijden ( *D oude NAM weg bijvoorbeeld! *D )....als ik het centrum in moet, pak ik mijn gewone fiets wel, is wel zo makkelijk ;) En dat bewijst dus maar weer eens, voor eens en voor altijd, dat Groningen groter is dan menig westerling denkt! )-)

Enne, wat betreft die stickers.......er komen geen stickers op mijn motor, en niet lullig bedoeld maar zeker geen motor forum stickers of iets dergelijks!!
 
Waar zit die bussluis dan?

Ennee....wat betreft dat posen... op zijn tijd is dat wel ff leuk hoor! Pak over het algemeen ook de fiets.
Stap over 30 min zelfs ook op de fiets. :)

En die routes in Groningen...ik ken er nog wel een paar...dus binnenkort een keertje rijden?

Of spreken we eerst af bij Motoport leek?? :P
 
Ik ga persoonlijk niet voor de "poser" routes, maar gewoon de weggetjes buiten de bebouwde kom waar je lekker kan rijden ( *D oude NAM weg bijvoorbeeld! *D )....als ik het centrum in moet, pak ik mijn gewone fiets wel, is wel zo makkelijk ;) En dat bewijst dus maar weer eens, voor eens en voor altijd, dat Groningen groter is dan menig westerling denkt! )-)

Enne, wat betreft die stickers.......er komen geen stickers op mijn motor, en niet lullig bedoeld maar zeker geen motor forum stickers of iets dergelijks!!

Waar is dat, die oude NAM weg? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe wegen! :)
 
Waar zit die bussluis dan?

Ennee....wat betreft dat posen... op zijn tijd is dat wel ff leuk hoor! Pak over het algemeen ook de fiets.
Stap over 30 min zelfs ook op de fiets. :)

En die routes in Groningen...ik ken er nog wel een paar...dus binnenkort een keertje rijden?

Of spreken we eerst af bij Motoport leek?? :P

Bussluis tussen Vinkhuizen en de Held in.....
 
Waar is dat, die oude NAM weg? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe wegen! :)

Over de friesestraatweg richting Grijpskerk, voor de benzine pomp in Grijpskerk rechtsaf (bij de verkeerslichten)en dan zit je al op de oude NAM weg, dus moet je (ahah niks moet, maar die weg vraagt er om!!!)heel veel gas geven! Uit eindelijk kom je dan in Zoutkamp uit, gelijk ff een visje scoren bij de vis tent aan de linker kant! Hartstikke leuk rijden die kant op!
 
Over de friesestraatweg richting Grijpskerk, voor de benzine pomp in Grijpskerk rechtsaf (bij de verkeerslichten)en dan zit je al op de oude NAM weg, dus moet je (ahah niks moet, maar die weg vraagt er om!!!)heel veel gas geven! Uit eindelijk kom je dan in Zoutkamp uit, gelijk ff een visje scoren bij de vis tent aan de linker kant! Hartstikke leuk rijden die kant op!

Oh, Die! Zeer bekend, en ook het harinkje happen in Zoutkamp behoort tot het vaste ritueel. :9~ Ken je trouwens het weggetje van Noordhorn naar Oldehove?
:9~ :9~ :9~
 
Over de friesestraatweg richting Grijpskerk, voor de benzine pomp in Grijpskerk rechtsaf (bij de verkeerslichten)en dan zit je al op de oude NAM weg, dus moet je (ahah niks moet, maar die weg vraagt er om!!!)heel veel gas geven! Uit eindelijk kom je dan in Zoutkamp uit, gelijk ff een visje scoren bij de vis tent aan de linker kant! Hartstikke leuk rijden die kant op!


ben daar voor een week of drie geleden langs gereden er ligt nog al wat grind in de bochten

maar inderdaad een leuk weggetje
 
Ben Koos Stickerloos.. Ga op deze ook zeker geen sticker meer plakken.. Ik rij trouwens nooit in de buurt van de Ebbinge.. Ons kantoor zit aan de Herestraat momenteel.. daar wassie tot voor kort nog wel eens te bewonderen (Tegenover muziekhuis vink, naast de Dixons). Binnenkort verhuizen we naar de Hooge der Aa. Mooi uitzicht over de Noorderhaven en motor kan daar achter slot.. Hoewel.. Hooge der Aa -> Leegeweg is maar max. 10 minuutjes fietsen.. :)
 
Ben Koos Stickerloos.. Ga op deze ook zeker geen sticker meer plakken.. Ik rij trouwens nooit in de buurt van de Ebbinge.. Ons kantoor zit aan de Herestraat momenteel.. daar wassie tot voor kort nog wel eens te bewonderen (Tegenover muziekhuis vink, naast de Dixons). Binnenkort verhuizen we naar de Hooge der Aa. Mooi uitzicht over de Noorderhaven en motor kan daar achter slot.. Hoewel.. Hooge der Aa -> Leegeweg is maar max. 10 minuutjes fietsen.. :)

Is die SRAD van jou die ik daar wel eens heb zien staan??
 
Ik kom uit Leek en ken de bussluis bij de held ook.Met de auto er om heen lukt niet, er zit namelijk een sloot. We zagen het alleen pas toen de voorbumper de bodem raakte (lullig).
 
nog een leuke route is richting delfzijl/termunterzijl (wegnummers i dont know :? ) en daar kan ook een heerlijke visje/ijsje of weet ik veel eten in het vis restaurant daar :D

of ff relaxen bij een cafe op de boulevard, heeeeeeeeeeerlijk ff bij het water wat drinken en sigaretje roken om daarna weer ff te gaan :]

btw cathje, veel succes bij je theorie examen :)
 
Laatst bewerkt:
Is die SRAD van jou die ik daar wel eens heb zien staan??
Nee.. die grijze SRAD sta ik altijd naar te kwijlen als ik de deur binnenloop.. die gast parkeert hem namelijk praktisch bij ons in de deur.. Ik klaag niet hoor :) Die van mij staat aan de andere kant voor de eurorama of zoiets.. Een trouwe rooie Div.. as stated before :)

Tijd voor een flimpje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan