Véél CBR600 F2 en F3 onderdelen

Sorry maar dat houd ik compleet bij de topkuip. Het brengt niets op, het hoeft mij ook niets op te brengen, maar is vaak ook kapot bij degenen die de topkuip nodig hebben.
 
Nee helaas, hij is iets ingekort. Maar dat is toch juist mooi? ;)
 
Laatst bewerkt:
kickje.

ps. als iemand onderdelen wilt ruilen voor een motorblok, be my guest! Ik zoek nog een blok, alsmede een luchtfilter die nog goed is en 4 van die carburateur rubbers (specifiek f2, geen f3)
 
Ik heb de remhendel nog wel. Gewoon in prima staat, misschien wat krasjes op de bolling aan het uiteinde van de muur. Even geen foto, en kan die eerdaags helaas ook niet maken
 
Helaas, derlange en Bullet. @derlange: wel een rode veer, maar hij is minder breed. je kan wel makkelijk busjes laten draaien?

@ Kiki: PM
 
Laatst bewerkt:
Achterbrug komt richting cobra, veel plezier ermee! Neo, dat onderdeel heb ik helaas niet liggen!
 
Hè,

Heb je nog qua kuipwerk; linker scherm, rechter scherm en top kuip? Kleur maakt niet uit, als er maar geen scheuren in zitten en de ophangpunten goed zijn. Graag een pm hier over.

Vr Gr. ProSpeed!
 
tijdje geleden dat ik hier weer ben geweest, maar er liggen nog ontzettend veel onderdelen opgeslagen. iemand die ik er mee kan helpen voor een zachte prijs? :) zie de OP voor de onderdelen!
 
JAAA!! Dat ingekorte taartschepje inclusief knippers.. Hoeveel wil je daar voor hebben en heb je daar foto's van? Kijken of het wat is voor mijn CBR uit '91, wil mijn eigen taartschep niet kapot zagen maar wel een korte versie! PM staat open!
 
Terug
Bovenaan Onderaan