Véél CBR600 F2 en F3 onderdelen

kuipruitje, luchtfilterbehuizing en zadel helaas niet meer beschikbaar!
 
Zo kickje maar weer:

Heb je nog een knappe Remcilinder/voorrem en koppeling-stuurklem liggen (beide mogen zonder hevels)?
 
Beetje duf, maar ik ben dringend op zoek naar het rubber wat om het schakelpookje zit, op het einde dus waar je met je voet op drukt/trekt.

Toevallig nog liggen? Tis voor mn meissie :)
 
Heren, ik merk dat ik naast mijn studie op dit moment weinig tijd heb om jullie vragen te beantwoorden.

Maar ik zal komend weekend nog even kijken waar ik jullie nog mee kan helpen!!

De lijst van onderdelen die ik heb liggen zijn inmiddels wat foutjes in geslopen, en de onderdelen liggen momenteel anderhalf uur bij mij vandaan. Tot nader bericht kan ik dit topic beter even op hold zetten/tijdelijk slotje.. Excuses daarvoor!

ps. ik denk dat ik mechanism kan helpen, bbx en davidsu helaas niet..
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog een achterremschijf? En de montageboutjes daarvan? Zoja kostdat incl verzenden? ;)
 
MikeyP,

Ik heb ooit een keer om een temperatuur sensortje (voor ventilator van radiateur) en achterbrug van een f3 pc31 gevraagd. De achterbrug heb ik niet meer nodig. Het sensortje echter wel. Heb je die nog? en zo ja, wat moet die kosten?
Mijn excuses voor de late reactie, maar helaas heb ik de reparatie van de motor lang voor me uit geschoven ivm studie en het nog steeds niet compleet hebben van mijn bestelde kappenset. Levertijd van 6 weken is inmiddels al opgelopen op dik anderhalf jaar:(

mvg
MarcW41
 
Nee helaas. Ik ben nu trouwens een half jaar in Australië, dus kan jullie even niet verder helpen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan