V&H Cruzers

FRGDL

Rookie
20 aug 2016
21
1
Hallo,

Ik heb geprobeerd te zoeken maar kon helaas niks relevants vinden. Weet ook niet of het hier in algemeen hoort maar als dat niet zo is hoor ik het wel.

Op mijn Honda Shadow C2 uit '98 wil ik graag een andere uitlaat. Ik vind het geluid uit de standaard niet bij de motor passen en ben op zoek naar een wat dieper en harder geluid. Niet volle bak herrie maar wel wat meer body.

Nu is mijn oog gevallen op de Vance & Hines Cruzers. Het volgende is een leverancier vinden die ze kan leveren. Helaas heb ik niet de mogelijkheden om uitgebreid te sleutelen dus het liefste laat ik ze tegelijk monteren. Na wat rondkijken op het internet ben ik niet echt veel wijzer geworden dan een zaak in Staphorst. Aangezien ik in de regio Rotterdam woon wordt is dat het niet het meest ideale.

Mijn vraag is dus: weet er iemand een goede zaak waar ik dit kan regelen in regio 010? Mochten er mensen zijn met alternatieven voor de V&H Cruzers dan hoor ik dat ook graag, de keuze is nog niet definitief ;)

Alvast bedankt!
 
Vraag bij de motorkelder in capelle voor een offerte als hij die uitlaat kan leveren.
En zo te zien hoef je niet echt uitgebreid te sleutelen om de uitlaten te vervangen. Denk 30-45 minuten voor de hele klus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan