V-Max blok maakt herrie...

Vampiremax

Plasticnotfantastic
24 mrt 2007
3.362
1.117
Wilde vandaag een ronde op de V-Max maken en reed nog geen 3 kilometer toen ik een nokkend geluid hoorde uit het blok met gas geven. Meteen rustig naar huis gereden maar met gasgeven hoor je dat nokkend geluid.
Thuis aangekomen motor stationair laten lopen en je hoort nix raars, zodra je gas geeft hoor je dat geluid weer.
Dit wordt een dure reparatie of een ander blok?
Help me out.
 
Ja kan van alles zijn. Ik had dit ook, dacht dat de big end lagers eruit lagen. Bleek de bout van de ontsteking los gelopen te zijn😅.

Even naar de expres ermee. Zit er nog voldoende olie in? Is het een tik of een hardere tok? Bovenin, onderin het blok? Filmpje maken en posten werkt ook altijd beter.
 
Maar zou t onderblok gelijk zijn?

Niet dat er heel veel van dingen in nl hebben rondgereden. Maar wie weet loopt ts er tegenaan.
Geen idee,dan moet je specs en onderdelen gaan vergelijken bv op cmsnl,de bak verhoudingen zouden ook anders kunnen zijn.
Daarnaast heb je nog de Europese V max met maar 100pk,ik weet niet wat daar anders aan is,maar als het de nokkenassen zijn moet je dat ook
wisselen.
 
Geen idee,dan moet je specs en onderdelen gaan vergelijken bv op cmsnl,de bak verhoudingen zouden ook anders kunnen zijn.
Daarnaast heb je nog de Europese V max met maar 100pk,ik weet niet wat daar anders aan is,maar als het de nokkenassen zijn moet je dat ook
wisselen.
Ik dacht carbs. 2 carbs per cilinder bij ong 5700 toeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan