v-max kopen en een x4 gezien

bikemaster

MF veteraan
4 aug 2004
2.033
101
Buitenpost
Ik zoek al een poosje een v-max maar vanwege eerst een andere auto kopen stond dit ff op een laag pitje.
Maar goed ik heb van de week even een paar v-maxen bekekenen ben dus ook naar kalsbeek motoren in zwolle geweest :(
Die heeft er ook een X4 staan,een mooie fiets maar als je alleen al op de snelheidsmeter kijkt :} weet je al genoeg een brommer met een motor uiterlijk.
Dus niks voor mij,die Zl was ook een vlaag van verstandsvebijstering,veder had kalsbeek 3x een v-max staan (een motor met een stoer uiterlijk en kracht)en inderdaad 1 honderd pk versie,maar ik moest het wel zelf zien en niemand bevestigde het.
Toen de inruil ik had er al iets over gelezen waardeloos ik kreeg 900 euro voor een super nette zl600 eliminator met 29000km van 1986 :(
Ik heb al een veel beter bod gehad ongezien 2000 euro en dan moet ik 5500 toegeven op een max van 1998 met 13000km niet slecht dacht ik.
Dus gelijk gebeld voor een proefrit morgen als het ff droog is,en als ie goed loopt is ie voor mij :]
Dan ook nog ff lid worden van de v-max club.
 
Vraag het anders FF aan Hoffer die heeft een X4.
Gaat vaak mee met de VMaxclub, om dat we hem hebben geadopteerd.
Laat nou zijn X4 thuis gebracht worden door de ANWB.KLIK :9
 
Vraag het anders FF aan Hoffer die heeft een X4.
Gaat vaak mee met de VMaxclub, om dat we hem hebben geadopteerd.
Laat nou zijn X4 thuis gebracht worden door de ANWB.KLIK :9

Ach Sloop,. Volgens mij heeft iedere motor wel eens problemen toch ???

full


Sjit wat doe ik nu zit ik een X4 rijder te helpen |( |( |(
 
vereselijk klote weer dus ben niet gaan proefrijden :( heb het uitgesteld naar morgen het zou beter worden.
 
Weet je wat nou het leukste is vóórdat je een Vmax koopt......
Die kriebels in je lijf om er zelf één te mogen hebben!

Weet je wat nou het leukste is als je een Vmax hebt...........
Die kriebels in je lijf als je er op rijdt!

Wij noemen dat het Vmax-virus! Uiterst besmettelijk ;)
Ik heb mijn v-max twee jaar geleden geruilt tegen een fzr 1000 exup,stom ik weet het,maar je probeert wel eens iets.
 
Zie je hoe langzaam dat X4 spul is ?? Staat X4 in de topictitel en nog geen X4 rijder te bespeuren hier




zelfs de door de VMaxClub geadopteerde "wannabee" niet :P :9
Ja dat valt me wel tegen,dat heb ik wel eens anders gezien,of heeft er iemand pech met een X4 ?? O-)
Nee alle gekheid op een stokje ik had wel wat meer tegengas verwacht.
 
Zie je hoe langzaam dat X4 spul is ?? Staat X4 in de topictitel en nog geen X4 rijder te bespeuren hier
zelfs de door de VMaxClub geadopteerde "wannabee" niet :P :9
Die X4 is al >1 jaar sneller en heeft thans >honderd PK meer power dan uw Vmax :P
Zelfs al zouden ze hem alleen maar voortduwen :+

:9 :P
 
Blablabla...

Die heeft er ook een X4 staan,een mooie fiets maar als je alleen al op de snelheidsmeter kijkt :} weet je al genoeg een brommer met een motor uiterlijk.

Nogmeerblablabla...

Zou gewoon een V-Max kopen als ik jou was... Een X4 gaat tenslotte geen millimeter per uur harder dan op de meter staat. Die van mij haalt zelfs bijna 0 km/uur! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan