v-max kopen en een x4 gezien

Ach Sloop,. Volgens mij heeft iedere motor wel eens problemen toch ???

(Afbeelding)

Sjit wat doe ik nu zit ik een X4 rijder te helpen |( |( |(

Bedankt voor de hulp tijdens mijn afwezigheid ;)

Die X4 is al >1 jaar sneller en heeft thans >honderd PK meer power dan uw Vmax :P
Zelfs al zouden ze hem alleen maar voortduwen :+

:9 :P

Ehhh,118pk meer ;) :p


Zou gewoon een V-Max kopen als ik jou was... Een X4 gaat tenslotte geen millimeter per uur harder dan op de meter staat. Die van mij haalt zelfs bijna 0 km/uur! :9

Idd trage bakken die X4`s die van mij gaat ook bijna 0km/uur

full
 
je moet ff beter kijken Hoffer :9 er hangt vast een X4 blok in die v-max :+ en die spanning is hem natuurlijk te veel geworden :}

Ik heb net in mijn schuurtje gekeken en het is toch echt een x4.
Het is nl mijn fiets die op de foto staat.
Na een rit met de v-maxclub stopte hij ermee,ik vermoed dat er sabotage in het spel was. ;)
 
Ik heb net in mijn schuurtje gekeken en het is toch echt een x4.
Het is nl mijn fiets die op de foto staat.
Na een rit met de v-maxclub stopte hij ermee,ik vermoed dat er sabotage in het spel was. ;)
'Heb wel verdachte schimmen om je X4 heen zien sluipen met die Westland rit. :X


:+
 
he he vandaag eindelijk proef gereden :] maar heb de beslising naar dinsdag verzet
ik wil eerst nog een paar bekijken |( voordat ik deze koop.
Er zitten namelijk vervangende dempers op met een afgeknepen geluid :r niet om aan horen,nog minder lawaai als met de standaard dempers :(
En een paar doma's of lazer pro stock zitten ook meteen rond de 500 eurie dus ik kijk nog ff om me heen.
Eventueel koop ik particulier,zonder mijn zl in te ruilen,als ik dan een mooiere max te pakken kan krijgen,dan moet dat maar.
 
he he vandaag eindelijk proef gereden :] maar heb de beslising naar dinsdag verzet
ik wil eerst nog een paar bekijken |( voordat ik deze koop.
Er zitten namelijk vervangende dempers op met een afgeknepen geluid :r niet om aan horen,nog minder lawaai als met de standaard dempers :(
En een paar doma's of lazer pro stock zitten ook meteen rond de 500 eurie dus ik kijk nog ff om me heen.
Eventueel koop ik particulier,zonder mijn zl in te ruilen,als ik dan een mooiere max te pakken kan krijgen,dan moet dat maar.
'Zag net nog bij Moto-Port in Schiedam een BlackMax van 2000, 2600km, Prijs vergeten.
Als Nieuw.
full
 
De topictitel klopt als een bus.

Vmax kopen en een X4 gezien langs de weg met panne in zn uppie zonder vrienden
 
Stond pasgeleden ook een errug mooie bij een motorzaak in Utrecht:

de Ruiter motoren

Franciscusdreef 28/32
3565AC Utrecht Tel: 030 2936332
www.deruitermotoren.nl


misschien ff bellen offie er nog staat ?

'Zag net nog bij Moto-Port in Schiedam een BlackMax van 2000, 2600km, Prijs vergeten.
Als Nieuw.
Ik vindt deze ook erg mooi :9 maar kan de eigenaar vandaag niet te pakken krijgen die is vast een dag of weekende weg.
Ik ben al eerder met die max bezig geweest maar toen konden we er niet uitkomen :( maar ik heb ondertussen een nieuw bod in gedachten wil ie dat niet dan wordt het niks ;( helaas wat zo te zien is het een super mooie.

ik krijg die foto er weer niet goed op :( wie wil dat ff doen :+

Bijlage: max.jpg
 
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?
motor is in nette staat alleen voor 7600 pleuro wil ik er geen nawerk van hebben hij had namelijk al gelopen toen ik kwam,blok was goed warm.
Op zich niet zo'n probleem maar het bekende startmotor probleem speelde meteen op ;( dus aan drukken die hap :(
Dus die goede reperatie van 165 pleuro wil er er zo wie zo af hebben inc nieuwe accu anders is het einde verhaal en koop ik een ander.
Deze is wel erg netjes en heeft 22000km gelopen jullie moeten de motor ook haast wel kennen hij is namelijk v-max club lid.

De andere max kan ik mijn zl op inruilen en 5500 pleuro toe betalen maar dan zit ik nog met die bager uitlaatpijpen :r dus meteen 500 pleuro erbij rekenen voor een paar nieuwe doma's of lazer pro stock :)
Dan zit ik op 6000 pleuro maar deze heeft ook iets meer kleine krasjes op oa voor poten en blok,maar dat komt van de motor laarzen,op het blok dan.
Veder heeft deze max nog maar 13000km gelopen en heb ik 6 maand garantie die op november stop gezet wordt en in maart weer veder gaat.
En als ik dan met die kl startmotor zit is dat hun probleem,dus ik denk nog ff na tot morgen als jullie nog advies kunnen geven hoor ik het graag :)
 
motor is in nette staat alleen voor 7600 pleuro wil ik er geen nawerk van hebben hij had namelijk al gelopen toen ik kwam,blok was goed warm.
Op zich niet zo'n probleem maar het bekende startmotor probleem speelde meteen op ;( dus aan drukken die hap :(
Dus die goede reperatie van 165 pleuro wil er er zo wie zo af hebben inc nieuwe accu anders is het einde verhaal en koop ik een ander.
Deze is wel erg netjes en heeft 22000km gelopen jullie moeten de motor ook haast wel kennen hij is namelijk v-max club lid.

De andere max kan ik mijn zl op inruilen en 5500 pleuro toe betalen maar dan zit ik nog met die bager uitlaatpijpen :r dus meteen 500 pleuro erbij rekenen voor een paar nieuwe doma's of lazer pro stock :)
Dan zit ik op 6000 pleuro maar deze heeft ook iets meer kleine krasjes op oa voor poten en blok,maar dat komt van de motor laarzen,op het blok dan.
Veder heeft deze max nog maar 13000km gelopen en heb ik 6 maand garantie die op november stop gezet wordt en in maart weer veder gaat.
En als ik dan met die kl startmotor zit is dat hun probleem,dus ik denk nog ff na tot morgen als jullie nog advies kunnen geven hoor ik het graag :)
Dit is natuurlijk wel een leuk onderwerp voor de X4 mannen :+ ik hoor het al bla bla bla :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan