V-Max, zou het dan toch nog ooit lukken?

Ik denk dat ik dit jaar een serieuze kandidaat ben voor de nobelprijs van geduld hebben maar de titel van deze topic is beantwoord..yes, het is gelukt !'
 
Zoals gezegd ..yes..ik vind niet dat ik goe geplaatst ben om een filmpje te posten hoewel ik er een heb but ik heb tenslotte niks gedaan behalve de factuur die ik ga moeten betalen en de idee hebben houdt het op ..maar 1) Paul heeft momenteel wel andere besognes aan zijn hoofd 2) hij schijnt slecht te zijn in het comprimeren van filmpjes ..but 2...ik heb ondertussen zowat alle formaten die ik ken , MP3, mov, avi geprobeerd maar niks wordt hier ondersteund...kortom..ik begin Paul meer en meer te snappen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals gezegd ..yes..ik vind niet dat ik goe geplaatst ben om een filmpje te plaatsen hoewel ik er een heb but ik heb niks gedaan behalve de factuur die ik ga moeten betalen en de idee houdt het op ..maar 1) Paul heeft momenteel wel andere besognes aan zijn hoofd 2) hij schijnt slecht te zijn in het comprimeren van filmpjes ..but 2...ik heb ondertussen zowat alle formaten die ik ken , MP3, mov, avi geprobeerd maar niks wordt hier ondersteund...kortom..ik begin Paul meer en meer te snappen..
Je kunt gewoon een filmpje op YouTube zetten en de link daarvan hier plaatsen.
 
Heb ik nu ook 2X ondervonden na een blok upgrade. Heeeel lastig, zeker aangezien je de potentie Van het blok voelt
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat is, die inrij periode. Wat gebeurt er tijdens die 1000km? En wat zou er gebeuren als je hem wel in de toeren jaagt?
 
Er is mij verteld dat dat nodig is om alle klepzittingen, cilinders enz enz rustig op elkaar in te laten slijten. Behoud van alles zeg maar.

Of het echt zo werkt.... Wie zal het zeggen. Ik heb de gok niet genomen.
 
Yup..vandaag afgehaald..morgen ( of overmorgen) want ik zit nu aan de babyborrel 😉 zal ik eens een fotoke maken ..moet nog veel esthetisch werk aan gebeuren ..ma kom ..this motorisch gezien ne schone baby geworden..hoewel het 1000 km niet mag janken..een hele opgave ..maar als je weet wat een baby maken kost ga ik mijn best doen om een goede vader te worden ( sry..the alcohol is kicking in )
 
Zo te horen hoef je niet hard te rijden om van dat ophitsende geluid te genieten!
 
As promised..nog niet helemaal af ..spiegeltjes, handvaten , stuur .don't know.ben ik nog niet uit ..
 

Bijlagen

  • received_375442553179458.jpeg
    received_375442553179458.jpeg
    226,5 KB · Weergaven: 33
  • received_869599830039072.jpeg
    received_869599830039072.jpeg
    264,3 KB · Weergaven: 38
Vet ! Erg goed. Spiegels zijn te hoog en te chroom. Kleiner en zwart dus. Koplamp ook zwart maken. SWS je kleuree beperken er zijn er nu teveel. Ik zou chroom/blank alu weghalen en zwart maken.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Loki
Tjonge, zie dit topic voor het eerst!

- respect voor de bouwer. Dan moet je echt 2 rechterhanden hebben,
- plezier voor de eigenaar gewenst. vind em echt mooi.
 
Wat een gaaf ding, vooral die achterkant met de korte 'ducktail' en dat achterlicht..!
 
Terug
Bovenaan Onderaan