V-maxx...Buitengewoon een monster

Is weer verdomd goed gefotoshopt!! Hoe krijg je het voorelkaar! :}

Btw, in het komende clubblad (valt zeer binnenkort op je deurmat) staat een leuk stukkie over deze nieuwe Vmax-2006!
(Geldt ook voor RedMax :) )

Ennuhh, die 'Streetfighter-plak-en-knip-plaat' ........ Kijk zelf maar ;)
THX Erik. 'Heb niets anders te doen hoor. Groetjes.B8
 
Is weer verdomd goed gefotoshopt!! Hoe krijg je het voorelkaar! :}

Btw, in het komende clubblad (valt zeer binnenkort op je deurmat) staat een leuk stukkie over deze nieuwe Vmax-2006!
(Geldt ook voor RedMax :) )

Ennuhh, die 'Streetfighter-plak-en-knip-plaat' ........ Kijk zelf maar ;)

FF wat recht ZZ ja!. Dat was eg wel puurtoeval dat ik die bouwplaat hier heb gepost.
En ook FF dit nog,
die bouwplaat had ik al zeker 8 jaar in mijn bezit en heb hem geschonken aan het VMaxmuzeum.
Erik onze voorzitter heeft dat in beheer, ja.
full

Groetjes B8
 
Laatst bewerkt:
Hee Martijn, nieuwe nick? No more velocity? Tot zo in Vught......

Nee, te veel 'fanmail' :( Eerst nog wat sleutelen aan tegenmaatregelen en dan weer het gas erop.

Andere nick ja :) We moeten het Erik niet te makkelijk maken met zijn lijst. Maar hij is wel scherp, want ik had nog geen enkele posting gedaan in een Vmax thread, en toch had ie me al gespot 8-)

Ik ga vast warmdraaien, tot zo!
 
:)
Zo en nu de echte bouwplaat maken })
Het antwoord hierboven, was ik vergeten om dat ik het hele topic heb zitten lezen.
:} :} :} :} :}
Pijn in mijn buik van het lachen, vooral die van Nitro over The Beatles:
Ze zijn bijna weer bijelkaar. :} :} :}

@ 'Heb die bouwplaat liggen maar met een verrotte pols lukt het niet. |(
full
 
Kan iemand mij ff uitleggen wat die v-boost nu eigenlijk inhoud? Ik ben niet helemaal op de hoogte van alle technische snuffies van motorfietsen. Ik zit al veel te lang in de auto's. ;)
 
_O- _O-

Tijdloos Topic !

Om maar ff vooruit te lopen dan, tot volgend jaar bij de streetfightermeeting in Waddinxveen ;)
Altijd gezellig met jullie erbij.

Groeten Magnamannetje.
 
Laatst bewerkt:
ik ben blij dat ik geen V-max rij,..... :P

die dingen zijn niet om te sturen heb ik van een aantal mensen gehoord,.... en ze zijn niet gemaakt om te racen en zo,... je rijdt ze zo voorbij,.... bij mij in de straat rijd er ook zo een rond die denkt dat hij alles kan enzo alleen omdat hij een V-max rijdt,... nee ik hou het gewoon bij mijn kawa-tje,..... iets minder pk ,...maar gaat lekker de bocht om,.... ;)

plus dat ze erg duur zijn,...je moet veel verbouwen wil je een beetje kunnen rijden,.... zegt die gast bij mij uit de straat,....

maar ja ,..iedereen zijn meug :)
En nou opzouten Oma!!!!


En......in de tussentijd al eens op een V-max gereden, of blijf je bij je vooroordelen?
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- whahahhahahahaha _O- _O- _O-

En ook ik heb liggen :z

dit topic nog niet eerder gezien, maar wat een lol hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan