V power

Saalk

MF veteraan
13 sep 2012
1.197
95
Drenthe
Kun je beter met oudere motoren bv. V Power tanken ? Ik bedoel dus motoren van voor 1990
 
Precies !!

Net als asbest. Decennia lang zaagden en hakten we zelf alles in stukken, tegenwoordig betaal je een fortuin als er een stukje van 50x50cm gevonden word in je kruipruimte.
En roken.... decennia lang was het een onschuldig ontspanningsmiddel en bovendien stoer as fuck !! Onderzoekers hebben het schadelijk gemaakt, vroeger ging er niemand aan dood !






Moet ik er nog een sarcasme smiley aan toevoegen of gaat er iemand serieus op reageren ?

Tijden veranderen. Technieken veranderen. Inzichten veranderen.
Stoer om te roepen dat je toch wel dood gaat maar als je invloed hebt op de keuze dood te gaan op pijnlijke wijze als je 50 bent of vredig in je slaap als je 87 bent.... dan lijkt het mij wel wat om die invloed uit te oefenen.

juist....en door mensen met een denkwijze als die van jou zitten we nu met hele generaties jongeren die niet kunnen werken omdat ze aan een of andere mode aandoening lijden....
tijden veranderen?....jep maar enkel voor het oog...
Nu is men een discussie aan het voeren om xtc ed te legaliseren in een poging de overlast en dump van afval tegen te gaan......nee dat zijn fantastische nieuwe denkwijzen (moet ik nog een sarcasme smiley invoegen?)
en asbest?????? hou toch aub op daarover......asbest kun je als particulier gewoon inleveren bij de stort in een zakkie....
En mocht je nu geen zakkie hebben dan kun je het ook gewoon in de "bouw puin" bak op de stort gooien want die gasten die daar lopen hebben toch geen idee wat het is......hier althans niet want de stort hier wordt bemand door gesubsidieerde figuren met een mode aandoening...
Hier in NL zijn we zo langzaamaan de stumpers van europa....en het wordt steeds gekker net zolang tot we hier met zijn allen in een onwerkbare situatie zitten.
Het valt me al mee dat men nog nooit bedacht heeft dat de max snelheid op snelwegen ook wel terug kan naar 50 km/u....en dan je voertuig duwen binnen de bebouwde kom......scheelt vervuiling en is goed voor de beweging ook....._O-
 
Eigenlijk vind ik dat ze lassen ook moeten verbieden.
Hardstikke ongezond. Vooral RVS met zen chroom6 walmen.
Bij defensie krijgen ze nu geld toe voor de gebruikte chroomverf, en wij moeten vandaan lassen.

Niks geen mediacircus.

mee eens.........levens gevaarlijk....laat ze maar gaan lijmen ofzo....:+ er is vast wel een of andere slimmerik die daar een nieuw idee of denkwijze voor heeft
 
juist....en door mensen met een denkwijze als die van jou zitten we nu met hele generaties jongeren die niet kunnen werken omdat ze aan een of andere mode aandoening lijden....
tijden veranderen?....jep maar enkel voor het oog...

Als je dingen in het juiste perspectief zou zien dan was zo'n opmerking helemaal niet nodig, en dan is het al helemaal niet nodig om een algemene discussie direct op de persoon te spelen.

Door mensen zoals ik krijg je een generatie die aan een modeaandoening leiden.
Dat is jouw conclusie omdat ik het een goede zaak vind dat er tegenwoordig gekeken word naar schadelijke effecten van stoffen die we niet nodig hebben in de maatschappij :?
De jeugd word sterker als we ze wel aan lood blootstellen, asbest laten snuiven en rook laten inademen ?

Ik snap niet hoe wij voor 99% hetzelfde ergens over denken maar je toch zo aanvallend reageert :?
 
Als je dingen in het juiste perspectief zou zien dan was zo'n opmerking helemaal niet nodig, en dan is het al helemaal niet nodig om een algemene discussie direct op de persoon te spelen.

Ik snap niet hoe wij voor 99% hetzelfde ergens over denken maar je toch zo aanvallend reageert :?

Dat begrijp ik ook niet...:N...Ik hou het er maar op dat andere kenmerken tijdens communicatie enigzins verloren gaan in de vertaalslag naar platte tekst...
dat en jou gave om out of the blue met irritante geitewollen sokken argumenten te komen....:+

maar goed om te voorkomen dat ik beticht wordt van topic vertroebeling wil ik nog ff melde dat ik vanochtend ff fijn de e10....e5...ethanol prut benzine die nog in de cbr zat ben wezen verbranden op de kleine binnendoor weggetjes in mooi drenthe.
wel in stilte en met kat natuurlijk want anders ben je azo in mijn boek...:+


2lbdtle.jpg


lekker knallen op lege weggetjes....:] ... en af en toe ff een stukkie zandpad.....

mooi ff afgetankt met vpower (zie; ontopic:+) en 200 ml forte en mocht ik er nu dit jaar niet meer aan toe komen dan gebeurd me niks met het hok.
 
Dat begrijp ik ook niet...:N...Ik hou het er maar op dat andere kenmerken tijdens communicatie enigzins verloren gaan in de vertaalslag naar platte tekst...
dat en jou gave om out of the blue met irritante geitewollen sokken argumenten te komen....:+

maar goed om te voorkomen dat ik beticht wordt van topic vertroebeling wil ik nog ff melde dat ik vanochtend ff fijn de e10....e5...ethanol prut benzine die nog in de cbr zat ben wezen verbranden op de kleine binnendoor weggetjes in mooi drenthe.
wel in stilte en met kat natuurlijk want anders ben je azo in mijn boek...:+


2lbdtle.jpg


lekker knallen op lege weggetjes....:] ... en af en toe ff een stukkie zandpad.....

mooi ff afgetankt met vpower (zie; ontopic:+) en 200 ml forte en mocht ik er nu dit jaar niet meer aan toe komen dan gebeurd me niks met het hok.


Slechte motor man! had elektrisch moeten zijn, dan is de geitewollensokkenclub pas tevreden, heb je ook dat gelul met de E- benzine flauwekul niet meer:Z
 
Ik heb er gisteren Vpower à €1,70 in gemikt in Duitsland, alleen de tank zat nog half vol met E10 prut.

Nou mot ik nog een stukkie rijden voor de winterstop '(:+

om eerlijk te wezen, ik verneem eigenlijk 0 verschil tussen euro 95 of superplus of e10 .....bij de blade....
hij loopt overal gewoon op welk cheapas witte merk bocht ik er ook ingooi....
de enige reden dat ik er duurdere sprit in doe nu met een additief is omdat ie soms lang niet gebruikt wordt...
voor hetzelfde slaat het weer om en staat ie tot maart te loeren in de hal..dan heb ik over de sprit geen zorgen in ieder geval
 
Als je dingen in het juiste perspectief zou zien dan was zo'n opmerking helemaal niet nodig, en dan is het al helemaal niet nodig om een algemene discussie direct op de persoon te spelen.


Ik snap niet hoe wij voor 99% hetzelfde ergens over denken maar je toch zo aanvallend reageert :?

Dat is vrij simpel en kan ik jou uitleggen. Zoals jij de dingen schetst is hoe het zou moeten zijn. En qua regelgeving is dus is iedereen die boven de praktijk staat gerust gesteld.
Zoals dolorfin het schetst is de daadwerkelijke situatie in de praktijk. Helaas.....
 
Laatst bewerkt:
Dat begrijp ik ook niet...:N...Ik hou het er maar op dat andere kenmerken tijdens communicatie enigzins verloren gaan in de vertaalslag naar platte tekst...
dat en jou gave om out of the blue met irritante geitewollen sokken argumenten te komen....:+

maar goed om te voorkomen dat ik beticht wordt van topic vertroebeling wil ik nog ff melde dat ik vanochtend ff fijn de e10....e5...ethanol prut benzine die nog in de cbr zat ben wezen verbranden op de kleine binnendoor weggetjes in mooi drenthe.
wel in stilte en met kat natuurlijk want anders ben je azo in mijn boek...:+


2lbdtle.jpg


lekker knallen op lege weggetjes....:] ... en af en toe ff een stukkie zandpad.....

mooi ff afgetankt met vpower (zie; ontopic:+) en 200 ml forte en mocht ik er nu dit jaar niet meer aan toe komen dan gebeurd me niks met het hok.

Wat heb jij een mooie Fireblade! Ik reed gisteren een stukje samen met eenzelfde model in het rood \ zwart. En toen wist ik het. Dit wordt mijn volgende motor. :Y
 
Wat heb jij een mooie Fireblade! Ik reed gisteren een stukje samen met eenzelfde model in het rood \ zwart. En toen wist ik het. Dit wordt mijn volgende motor. :Y

dankjewel, ik wilde pertinent het oude model nog en in tricolor (hrc)....
spande er nog om want dit was de enigste nog en niet bestemd voor NL eigenlijk..
de repsol wilde ik niet want die doet me denken aan een rijdende lollie..
 
Zeker interessant. E85 is wel iets heel anders dan E5/E10, maar het geeft wel aan wat de verschillen zijn. Ethanol bevat veel minder energie per liter, zorgt dat je motor armer loopt (niet fijn voor rijgedrag over het algemeen) is aggressief voor pakkingen die daar niet voor geschikt zijn, maar houdt wel je verbrandingsruimte schoner.
Een motor die echt geschikt is voor hogere ethanolpercentages zorgt er zelf voor dat de brandstofmengselverhouding altijd juist is, maar een (oudere) motor die voor normale benzine geschikt is, kan dat niet. Waarschijnlijk is dat de reden waarom ik mijn fiets net wat lekkerder vind rijden op 0% ethanol (Ultimate).
 
Ik had vernomen dat in V-power, BP Ultimate en Firezone 102 geen biobrandstoffen zitten..
Alleen ging ik net een jerrycan halen bij Shell en stond er opeens bij 'E5' .
Zit hier nu ook al troep in?
Wat is nog fatsoenlijke benzine voor in mn oude 2takt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan