V Strom gestolen in Amsterdam Nieuw West

Motor afhankelijk, ik mag met m'n plakkerige vingertjes nooit aan nieuwe motoren komen
Alleen maar kijken :)

Als het een hoop rotwerk is hem weg te bouwen, is het ook vaak een hoop rotwerk om hem eruit te halen.

Een gps-jammer blokkeer je er niet mee, maar je kan het ze allicht lastig maken of de dombo dief vangen.
( plak NOOIT een "tracker" stickertje er op dus ;p )
 
ja en zolang het gps-signaal daar kan komen

Kan je makkelijk testen , ik doe het met een gsm.
Als de gsm het plaatsbepaling signaal kan pakken, kan de tracker het ook. ( en die zijn wat gevoeliger )

Dan "dichtschroeven" ..

En nog een keer testen.


Tussen je blok en de carterplaat werkt NIET.. maar er zijn verbazend veel plekjes waar het prima werkt.
Zoveel heeft zo'n tracker niet nodig.


Ik ken iemand die hem IN zijn tank had zitten ( kunststof tank ) , ging heel lang goed..
Tot de kit die hij had gebruikt losliet, ja.. tegen zwemmen in benzine kon die tracker niet :)
 
I
Er is een doos wijn onderweg.😁
s te hopen dat ze dan wijn lust,ik krijg ook nog wel eens een fles wijn als fooi,maar ik hoef die troep niet dan geef ik hem maar weer aan mijn schoonouders dan komt hij wel op
Ik begrijp dan zo,n klant weer niet datij niet ff vraagt of ik het lust
Vroeger kreeg ik ook wel eens een pakje sigaretten aangeboden,dan zij ik ik rook niet,maar dan kreeg ik ook niets anders
 
Kan je makkelijk testen , ik doe het met een gsm.
Als de gsm het plaatsbepaling signaal kan pakken, kan de tracker het ook. ( en die zijn wat gevoeliger )

Dan "dichtschroeven" ..

En nog een keer testen.


Tussen je blok en de carterplaat werkt NIET.. maar er zijn verbazend veel plekjes waar het prima werkt.
Zoveel heeft zo'n tracker niet nodig.


Ik ken iemand die hem IN zijn tank had zitten ( kunststof tank ) , ging heel lang goed..
Tot de kit die hij had gebruikt losliet, ja.. tegen zwemmen in benzine kon die tracker niet :)
Ik denk dat benzine plastic na verloop van tijd kan oplossen, dus dat was geen goed idee. Sommige mensen plaatsen ook een tweede tracker die een dummy is, zodat dieven kunnen denken dat ze er een hebben verwijderd terwijl er een andere verstopt is
 
I
s te hopen dat ze dan wijn lust,ik krijg ook nog wel eens een fles wijn als fooi,maar ik hoef die troep niet dan geef ik hem maar weer aan mijn schoonouders dan komt hij wel op
Ik begrijp dan zo,n klant weer niet datij niet ff vraagt of ik het lust
Vroeger kreeg ik ook wel eens een pakje sigaretten aangeboden,dan zij ik ik rook niet,maar dan kreeg ik ook niets anders
lol. Ik heb met haar gecheckt en ze gaat voor witte wijn. Ze verdiende het 100% 🤪
 
Ding zat goed verpakt, en een nette aansluiting gemaakt om te laden. Het doosje waar ie in zat gemaakt kwam uit de industrie.
( bestand tegen zo ongeveer alles behalve kakkerlakken en een nucleaire holocaust . )

Alleen de kit liet uiteindelijk los, toen was t einde verhaal. stuk gerammeld met t klotsen in de tank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan