karz
Die hard MF'er
Hoi,
Ik ben het kijken naar een andere motor, rij nu suzuki gsf 400 en kawa 600 zzr, beide 4 in lijn.
Beide vind ik onderin een beetje zwak, laatst stond ik met mijn pk kawa naast een suzuki vs 650 en die trok me effe het licht uit de ogen, ik had wel iemand achterop maar toch..
Ik was aan het denken aan 750 GSX-R , maar die V-twins schijnen veel lekkerder onderin te zijn. Maar waarom zouden dan niet alle motoren v-twin uitgevoerd zijn?
De de vraag is: wat zijn de voors en tegens van een V-twin (heb even gezocht op dit forum, maar kon niet direct iets vinden, maar als het al ergens staat dan hoor ik het graag..)
GR Kars
Ik ben het kijken naar een andere motor, rij nu suzuki gsf 400 en kawa 600 zzr, beide 4 in lijn.
Beide vind ik onderin een beetje zwak, laatst stond ik met mijn pk kawa naast een suzuki vs 650 en die trok me effe het licht uit de ogen, ik had wel iemand achterop maar toch..
Ik was aan het denken aan 750 GSX-R , maar die V-twins schijnen veel lekkerder onderin te zijn. Maar waarom zouden dan niet alle motoren v-twin uitgevoerd zijn?
De de vraag is: wat zijn de voors en tegens van een V-twin (heb even gezocht op dit forum, maar kon niet direct iets vinden, maar als het al ergens staat dan hoor ik het graag..)
GR Kars