v65 sabre

5 mrt 2008
2
0
ik zou graag willen weten of er iemand iets weet over de oilmod die je kan uitvoeren op de achterste cilinders van de v65, of is dit alleen bij de v45 zo.
verder of het vervangen van je cockpit simpel is, of bv. veel honda op mekaar past

met vriendelijke groet, frank
 
Ik weet niks van een olie mod. Wel heb ik een 750 Sabre, waarvan het bovenste deel van de cockpit is vervangen: peanuts.

Ik heb de oude nog (werkte gewoon, allen barts in de kunststof kap). Interesse?
 
ik heb gehoord dat de oilmod waar ik het over had alleen word uitgevoerd bij de v45, het gaat hier om een betere olie toevoer naar de nokkenas van de achterste cilinders.
bij de v65 is dit niet meer nodig.

over de cockpit, die van mij is ook prima maar ik ben gewoon benieuwd wat ik tegen kan komen als ik er een andere op zet, kom ik niet te zitten met snelheid, toeren, moet ik dan tot aan het wiel en tot aan het blok alles vervangen of kan ik gewoon een extra stekker maken voor de orginele stekker van de cockpit ?
 
Ik weet niet of het bij een V65 ook nog van toepassing is, maar het gaat erom dat die tussen-ring bij je olie filter past. Kijk anders eens op: http://www.sabmag.org/ daar moet je wel genoeg info erover kunnen vinden.

Wat je cockpit betreft, ik denk dat je met een verloop stekker een heel eind komt. De snelheids-sensor is een pulsgever, dus als je nieuwe snelheids-meter dat accepteert moet het werken. Het enige kan zijn dat je hem moet kunnen instellen voor de juiste snelheid. Dus dat x pulsjes met snelheid y over-eenkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan