v85 tt

De Timmelsjoch is nog open:



vandaag geleerd dat de V85TT aan de pomp laat weten dat je liefst wegblijft van de Autobahn: eens je sneller wil dan 110km/h, neemt ie wraak door 50% meer te verbruiken. of meer.

na 12000 km uitsluitend kleinere wegen, moest ik de vulcano rosso helaas voor het eerst de snelweg opjagen, 1 tankvulling lang. Dat gaan we nooit meer doen.
 
@Tutto Terreno Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, je ziet het ook n de toerentallen terug.
Erg veel toeren bij 120km/u en meer.
Mijn voor laatste trip ben ik in 1 ruk vanuit Sussa maar huis gereden, 1090km over de snelweg
Met 130km/u of meer op de cruise control.
Verbruik heb ik niet bij gehouden, maar de ruim 450 km op 1 tank die ik binnen door haalde, lukte die dag zeer zeker niet. :o :(
 
ik heb nog enkele recente foto's in hetvolgende reistopic geplaatst: ACT Italy

De V85TT lijkt wel gemaakt met het wegennet van Toscana & Umbria in het achterhoofd.
 
Ik heb het voorspatbord ook voorbij zien komen en vind het een veel mooiere optie dan het Aprilia spatbord. Denk dat ik er wel 1 ga bestellen.
 
Ik heb hem vaker voorbij zien komen.
Gelukkig smaken verschillen. Ik vindt het een afschuwelijk ding. Ik heb de uitvoering van caponord erop zitten.
 
1604943024-600-x-450px-IMG_20201109_151709.jpg


Vorig weekend compleet gewassen, om min of meer niet echt opnieuw vies te maken voorlopig.

1604943024-600-x-450px-IMG_20201109_151946.jpg


Das mislukt..
Was in Leende en laat ik nou net een "binnendoortje" terug naar Eindhoven en dan Geldrop vanuit daar weten.
 
Ik zie zo af en toe een v85TT travel voorbij komen met het soort van suede zadel wat op de geel/rode edition zit. Zou dit door de klant gevraagd worden of maken ze er zoveel dat ze af en toe een van de andere bult halen? Niet belangrijk maar het viel me gewoon op.
 
Het bijven Italianen he..:+

Ik dacht dat de travel versie het zelfde zadel had als de geel/rood witte.
En dat alleen de mat grijze en blauwe het gladde zadel hadden.
 
Ja klopt, maar het zadel op de travel is dus officieel ook een glad zadel maar heeft dan het rode stiksel er in. Dacht, misschien is het meer mensen opgevallen haha maar het zal wel op de ouderwetse manier gaan, gewoon van een andere bult pakken 😋
 
De Timmelsjoch is nog open:



vandaag geleerd dat de V85TT aan de pomp laat weten dat je liefst wegblijft van de Autobahn: eens je sneller wil dan 110km/h, neemt ie wraak door 50% meer te verbruiken. of meer.

na 12000 km uitsluitend kleinere wegen, moest ik de vulcano rosso helaas voor het eerst de snelweg opjagen, 1 tankvulling lang. Dat gaan we nooit meer doen.
ipv van 1 op 22 dan 1 op 11? Bedoel je een dergelijk hoog verbruik?
 
Ik heb een vakantie huis gekocht in Hongarije en den V85tt is niet verkrijgbaar. En een motor dat in de zomer in de garage staat moet je niet houden.
 
Hoi allen, ik lees dit topic al even door en wil me even voorstellen...ben Maarten, 55jr, net van Nuenen verhuist naar Oss en rijdt ondertussen al 35 jaar motor en en best al wel wat gehad waaronder ook Ducati multistrada en Cagiva raptor en altijd wel gecharmeerd geweest van Italiaanse motoren en vooral een, zwak, voor Guzzi ook sinds een vriend van mij 25jr geleden een Guzzi Le mans lll voor de deur had te staan schuddebuiken. Enorm veel karakter en voor hem iets teveel toen de ontsteking er in Oostenrijk eruit klapte. 1,5jr geleden zag ik de v85tt voor het eerst en was echt liefde op het eerste gezicht en voor mij en wat ik van, een motor zou willen een regelrechte voltreffer van Guzzi maar lag nog buiten bereik. Nu heb ik een leuk voordeeltje gehad en toch maar eens gaan praten bij motoveda over de Guzzi en evt inruil en daar kwamen we gelukkig heel goed uit dus in Januari ben ik, de gelukkige eigenaar van een splinternieuwe Guzzi v85tt travel in die prachtige kleuren. Heb voor Januari gekozen want scheelt toch weer een jaar op het kenteken al is het afwachten met het weer dan.
Dus voorlopig lees ik nog mee en ben echt enorm blij en nog nooit zo naar een motor uitgekeken als deze en de proefrit was al geweldig om te ervaren.
Karakter en met alle verbeteringen en vooruitgang een mooi, betrouwbaar karakter nu. Leuk om jullie ervaringen te lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan