Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is idd 1-0 voor de GuzziEn suzuki heeft t geen cardan
Ik kom van een Vstrom 1000 af, wel eens waar een wat oudere (2006).@Bonobo55
Gefeliciteerd, prachtmotor idd! Ik heb er vorig jaar een stukje op proefgereden. De V85tt staat hoog op mijn lijst als ik mijn Ducati Monster S2R 800 inruil of verkoop. Mag ik ff vloeken in de kerk? Wie van jullie heeft de V85tt vergeleken met de Suzuki VStrom 650 of 1050cc? Hoewel ik de Guzzi vele malen mooier vind: de 650 is goedkoper en de 1050 heeft meer power.
Middenbok en valbeugels: checkBedankt megane en ik geloof ook zeker op veel mooie kilometers en kijk nu al uit naar de lente. Ben er wel heel verbaasd over hoe enorm veel er al over de v85 op internet en vooral Utube al te vinden is. Op mijn verlanglijstje voor de toekomst staat nog een topkoffer, middenbok en valbeugels.
Ik heb, de travel uitvoering dus met zijkoffers al maar voor door de stad of woon werk is een topkoffer wel makkelijk. Dacht zelf aan de sw motech ion 38ltr. Is niet zo groot en kan net een helm in.@ Bonobo55
Proficiat met de aankoop, mooie kleurstelling.
Top koffer zou ik achterwege laten en eventueel zijkoffers bestellen.
Het is echt zo makkelijk maar inderdaad niet mooi.@bommes Mooie foto's, fraaie bike!
Laatste foto laat precies zien waarom ik topkoffers ontzettend lelijk vind. Niet alleen op jouw motor, maar in het algemeen. Kwestie van smaak natuurlijk, hoewel ze wel vreselijk handig zijn. Op de foto hangt de topkoffer boven het wegdek. Doet mij altijd denken aan de achterbak van een auto en wrs doet dat ook iets met het zwaartepunt vd motor. Geef mij maar een bagagerol (hoewel daar geen helm in past).
de V-Storm 650 kost in belgië 8299€ en XT 8799€ en den 1050 12999€ en XT14599€ en dat zijn grote verschillen.@Bonobo55
Gefeliciteerd, prachtmotor idd! Ik heb er vorig jaar een stukje op proefgereden. De V85tt staat hoog op mijn lijst als ik mijn Ducati Monster S2R 800 inruil of verkoop. Mag ik ff vloeken in de kerk? Wie van jullie heeft de V85tt vergeleken met de Suzuki VStrom 650 of 1050cc? Hoewel ik de Guzzi vele malen mooier vind: de 650 is goedkoper en de 1050 heeft meer power
Hey Bommes, ik zit net jouw reisverslag te lezen naar Mandello en is heel leuk om te lezen maar grappige is dat ik zie dat je uit je woonplaats Nuenen vertrokken bent waar ik helaas 15dec volgende week afscheid van ga nemen en 30jr met volle tevredenheid heb gewoond. Is de route die jij gereden hebt overigens ergens te downloaden want ziet er zeer mooi uit en top om zo je motor zijn eerste service beurt te laten geven.Het is echt zo makkelijk maar inderdaad niet mooi.
En zoals op die laatste foto inderdaad goed te zien hangt het geheel achter de motor.
Zeker als er wat gewicht in zit en het wegdek wordt wat minder glad (ook zoals op die laatste foto) dan heb je er behoorlijk last van.
Ik gebruik hem hier in NL wel nog, althans als ik niet het overhard op ga.
Voor wat werk ritjes of gewoon een zondagje toeren is het super makkelijk.
Anders laat ik hem thuis en neem ik een klein rugzakje mee, daar kan ook een broodje en wat te drinken in.
Super bedankt en misschien kan ik volgend jaar wat van je route gebruiken maar eerst nog de Guzzi inrijden of misschien ook wel de eerste beurt in Mandello maar dan hoop ik hem toch al dik ingereden te hebben.Ja hoor die zijn wel te downloaden via mijn Myrouteapp:
Dag 1 Snelweg, binnendoor mix (niet super veel binnedoor) naar Port (ten hoogte Geneve)
Dag 2 Binnendoor route richting Susa
Dag 3 Verbindingsdag, veel snelweg naar Mandello en na het onderhoud langs Milaan naar Pavia een dorp ten zuiden daarvan.
Dag 4 Mega lange rit, binnendoor. Van Pavia via Frankrijk, over de Tende terug omhoog naar Quneo.
Dag 5 Korte route want ik was moe van Cueno via Briancon naar Salbertrant
Dag 6 Snelweg terug naar huis.
Ik woon nu ruim 2 jaar hier in Nuenen, dat na 28 jaar in Eindhoven, daarvoor 12 jaar in Den Bosch..
Oei daarmee gerekend, jep 44 al weer.
Hoi eas ik krijg ergens in januari de travel met hoge ruit maar is deze niet afdoende of heb je nog veel last van wind. Ik ben zelf 1.78 en beetje wind is wel lekker want je mag best voelen dat je motor rijdt maar moet niet gaan bulderen door turbulentie.Nou het ging mij om het opzet scherm van puig , ondertussen besteld
eens kijken van het voorjaar of de investering de moeite waard was ,
komt dan op het hoge scherm wat standaard op v85tt travel zit .