v85 tt

Natte motorpak dag vandaag. Ben erg blij met het hoge tourscherm en de RMA extender dat scheelt.
Het is mijn intentie zolang als mogelijk woon-werk door te rijden.

Hoe ziet het motorrijden in de herfst-winter modus er bij jullie uit.
Doorrijden of stalling.
 
Ik rij woon werk bijna 100 per dag met een Honda sh300i scooter.....tja ik weet het maar is wel practisch en makkelijk en staat op mijn werk gewoon in de fietsenstalling. Werk onregelmatig en zit er s,morgens om 04.45 dan al op en rij door tot strooien of kans op sneeuw en gladheid.
 
Ik had liever nog even gewerkt ben 52 maar afgekeurd
Oh sorry , dat wist ik natuurlijk niet en is zeker niet spottend of kwetsend bedoeld . Evengoed moet je natuurlijk heerlijk genieten van het moment van rijden op de Guzzi maar als ik nu zo naar buiten kijk....😝
 
Oh sorry , dat wist ik natuurlijk niet en is zeker niet spottend of kwetsend bedoeld . Evengoed moet je natuurlijk heerlijk genieten van het moment van rijden op de Guzzi maar als ik nu zo naar buiten kijk....😝
Geeft niet zit nu 3 jaar thuis en heb nu een punt dat ik even niks te doen heb.
Ben bijna meteen als vrijwilliger gaan werken, maar door corona ligt dat al even stil en heb 14 maanden en pup van de kngf in huis gehad. Om toch maar bezig te zijn.
Vrijwilligerswerk begint weer een klein beetje maar hetgene waar ik bij hielp is helaas nog niet gestart.
 
Geeft niet zit nu 3 jaar thuis en heb nu een punt dat ik even niks te doen heb.
Ben bijna meteen als vrijwilliger gaan werken, maar door corona ligt dat al even stil en heb 14 maanden en pup van de kngf in huis gehad. Om toch maar bezig te zijn.
Vrijwilligerswerk begint weer een klein beetje maar hetgene waar ik bij hielp is helaas nog niet gestart.
@edpa97 Wat mooi te lezen dat je doorpakt. Wat ontzettend gaaf dat je een kngf pup in huis hebt genomen. Wie was je contactpersoon van kngf, Laura ?. En zoals Bonobo55 aangeeft "natuurlijk heerlijk genieten van het moment van rijden op de Guzzi" en de MF V85tt matties.
 
Baggage oplossing voor de V85tt.
Ben er gecharmeerd van de standaard Moto Guzzi koffer oplossing en sparende voor. Toch kwam ik vandaag bij toeval terecht bij Unit Garage die ook wel mooie oplossingen aanbiedt voor de V85tt.
Bij deze deel ik jullie de link.
 
Op aliexpress zijn defectors (air gs deflectors) en generieke beugels te verkrijgen, mooi voor de winterdag misschien.
Volgens het Spaans Guzzi forum past het ook op de V85tt, ze moeten bij extra mistlampen ingekort worden.
1633720354550.png
 
Laatst bewerkt:
Scheelt een hoop ruimte in de schuur met zo'n ding. Opbokken gaat verrassend makkelijk. Het monteren wat minder vond ik.
Maar uiteindelijk wel gelukt. Blij mee.
 
Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier en me aan het oriënteren op een andere motor. Ik vind de V85 TT erg mooi. Heb al eerder Guzzi’s gehad. Rij nu een HD sportster 1200 en kawa KLE 500. (Achter in de schuur staat nog een Vespa PX 200 te verstoffen.) Ik zoek nu meer een toer/reismotor met karakter, comfort (geen rijdend bankstel) moet ABS hebben, cardan, bagage mogelijkheden, liefst een 2-pitter met aardig wat koppel onderin. Geen GS, die zie je teveel, maar is ook te lomp voor mij. En vind ze ook veel te duur. Toen ik de V85 zag, viel alles op zijn plek. Althans dat hoop ik.:Y

Heb al veel gelezen en gekeken, hier, elders en op You Tube. Heb er al even op gezeten en ga binnenkort proefrijden. Ik vraag me af wat een betere keuze is, een 2019/2020 of de nieuwe E5?

De E5 heeft de lichtere TL-velgen, maar afgezien van het feit dat ik die velgen mooier vind, maakt me dat niet zoveel uit. Mijn vraag, wat zijn verder voordelen/nadelen van de E5 tov de oudere? Ik zie momenteel best wat aanbiedingen van de E5, waardoor het prijsverschil met een "oudere" heel klein wordt. Ik hoop dat jullie mij als ervaringsdeskundigen iets kunnen vertellen wat mijn keuze vergemakkelijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan