v85 tt

Vanmorgen even gebeld met Bart van Niwa , er was een prognose datum van 26 april …. is er ondertussen al iets bekend ?


nou … de order is opgeschort of zoiets … ze hebben het nog al druk daar in Mandello del Lario … dus ik heb geduld


het is ze gegund !

tevens ..


Ook gisteren een mailtje gestuurd naar MRA of er voor de v85tt nog een varioscreen komt ...

vanmorgen bericht



Hello,

thank you for sending your email.
Unfortunately, we will not develop any screens for your motorcycle.

Sorry for the bad news.

Best regards

Désirée Binder
- MRA-Team -
MRA-Klement GmbH
Siemens Str. 6
79331 Teningen



Waarschijnlijk beseffen ze nog niet dat het een enorm succes wordt die v85tt … 😉
 
Ik heb maandag een proefrit gemaakt op deze guzzi..
Fijne moror, goede remmen, strakke vering maar best nog comfortabel, prima versnellingsbak.....maar ook: groot licht knopje zat steeds in de weg, met hak van linkervoet steeds op de jiffy, geen handvatverwarming...

Dit wordt een toppertje voor guzzi..
 
Groot licht knopje had ik ook af en toe ruzie mee vandaag, hak op jiffy niks van gemerkt en voorbereiding voor handvat verwarming zit er al op fabriek af.
Alleen levering van Mia en tanktas gebeurt waarschijnlijk pas in mei.
P.s. vandaag gehaald en de eerste 135 kilometer op de teller gezet.
 
Vandaag proefrtit gemaakt op de V85TT bij TLM. Conclusie...leuke motor maar niet voor mij. Op zich is er niet zo veel mis met de Guzzi, maar er is geen klik.
 
Vandaag er ook een tijdje op gereden.
Strak/stijf frame, loopt zeer soepeltjes, veel vertrouwen in de bocht.
Mooie machine, vergeleken met mijn Norge " saaie" motor8-)8-)
 
Gelukkig voor mij niet te duur.
En door de zithouding ook beter voor mijn schouder. En een lieve vrouw natuurlijk 😍
 
Goede dag,
Mijn interesse is gewekt door deze motor. Kan iemand mij iets vertellen over de ervaring met btrekking tot de grondspeling? Ik zag een filmpje op youtube waarbij je m aardig hoorde schrapen in de bochten.
Dat zou voor mij een flinke afknapper zijn. Heb dus nog geen proefrit gemaakt.

Al vast bedankt voor de reactie

Gr Marcel
 
Goede dag,
Mijn interesse is gewekt door deze motor. Kan iemand mij iets vertellen over de ervaring met btrekking tot de grondspeling? Ik zag een filmpje op youtube waarbij je m aardig hoorde schrapen in de bochten.
Dat zou voor mij een flinke afknapper zijn. Heb dus nog geen proefrit gemaakt.

Al vast bedankt voor de reactie

Gr Marcel

Daar was ik ook bang voor over dat schrapen, maar na een proefrit te hebben gemaakt van een goed uur, moet ik zeggen dat ik daar geen last van heb gehad. Die gasten die je ziet rijden op de reviews, zijn wel aardig aan het scheuren en de motor plat aan het goeien in bochten. Ikzelf rij een Moto Guzzi Griso waarmee ik een stuk sportiever kan rijden dan de V85TT, maar daar heb ik dat nog geen keer voor elkaar gekregen om de stepjes aan de grond te krijgen (kan ook wat over mijn rijstijl zeggen.....).
Als je wil en kan krijg je van elke motor wel de stepjes aan de grond. Het is maar net hoe je rijdt.

Ik zeg, ga een proefrit maken. Dan merk je het vanzelf.
 
Daar was ik ook bang voor over dat schrapen, maar na een proefrit te hebben gemaakt van een goed uur, moet ik zeggen dat ik daar geen last van heb gehad. Die gasten die je ziet rijden op de reviews, zijn wel aardig aan het scheuren en de motor plat aan het goeien in bochten. Ikzelf rij een Moto Guzzi Griso waarmee ik een stuk sportiever kan rijden dan de V85TT, maar daar heb ik dat nog geen keer voor elkaar gekregen om de stepjes aan de grond te krijgen (kan ook wat over mijn rijstijl zeggen.....).
Als je wil en kan krijg je van elke motor wel de stepjes aan de grond. Het is maar net hoe je rijdt.

Ik zeg, ga een proefrit maken. Dan merk je het vanzelf.
Ok goed om te lezen. Moet inderdaad maar eens gaan proefrijden met de vrouw
 
Er zijn er ondertussen 7 in maart op kenteken gezet ik vermoed alle demo motoren en in april zijn er 17 op kenteken gezet.
 
Heb hem nu twee weken en 2500 km gereden en ook in de Eifel niets aan de grond gehad.
Heb heel veel motorfietsen gehad, maar kan me niet herinneren dat ik van een willekeurige andere motor zoveel plezier heb gehad.
Blijvertje!
 
Heb hem nu twee weken en 2500 km gereden en ook in de Eifel niets aan de grond gehad.
Heb heel veel motorfietsen gehad, maar kan me niet herinneren dat ik van een willekeurige andere motor zoveel plezier heb gehad.
Blijvertje!
En ook al eerste beurt gehad?
 
Ik ben verliefd...
Nu nog eens een proefrit boeken. Had hiervoor een Triumph Tiger 800 XC en was eigenlijk aan het kijken voor een XCx, toen kwam deze ineens op m'n netvlies.
Wat een prachtig wezen.

(ik ga er niet mee offroad, maar zal een dagelijks woon/werkverkeer motor worden met leuke tripjes in het weekend)

Zonder er qua bedragen op in te gaan, is er nog een beetje met de prijs te spelen of is dit een harde prijs? (Bij Triumph was er altijd nog wel wat te spelen qua prijs of accessoires)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan