v85 tt

Module die van alles bijhoud zoals verbruik, afstand, tanken. En bluetooth verbinding met headset maakt. Zit ook navigatie bij een nog veel meer.
Schijnt een probleem te zijn met de kabelboom. Hoor binnenkort hoe het opgelost moet worden
 
Mocht een van jullie toevallig een stelvio inruilen met ene lage km stand op deze V85 geef mij even een seintje. Ik mis me stelvio
 
Update van de module. Dealer moet de foutcodes uitlezen en opsturen naar Italië.
Dit gaat morgen gebeuren
 
Gisteren een ongeval gehad met mijn V85TT een andere motorrijder achteraan op mij ingereden terwijl ik vertraagde om links af te slaan.
ik kom er van af met een kleine berst in mijn borstbeen en wat schrammen, maar ik vrees dat mijn motor total loss is.
weet er iemand wat de huidige levertermijn is als ik een nieuwe bestel?
 
Levertermijn is heel lang mijn dealer zou in eerste instantie deze week zijn voorraad motor binnen krijgen, later werd dat eind deze maand en vrijdag hebben ze die levering ook geschrapt. Dealer heeft geen nieuwe datum gekregen.
 
@Guzzi-Mjingen
@edpa97

Dank voor jullie uitleg over de mia module.:) Wist niet dat zo'n ding zo'n naam had.
Heb een bluetooth apparaatje aan mijn helm dat soortgelijke diensten bewijst: óók contact met GPS voor het gesproken woord, en met m 'n mobiel om te bellen en muziek te streamen.
 
Vandaag bij de dealer geweest.
Topkoffer zat productiefoutje in en heb een nieuwe gekregen.
Mia module is uitgelezen en de foutcodes zijn doorgestuurd naar Italië. Nu dus afwachten wat hun reactie is.

Dealer vertelde dat er eind deze maand een Sahara wordt uitgeleverd volgens de laatste berichten.
 
Dinsdag motor inleveren bij dealer. Italië wil live meekijken op de computer om te zien wat er nu mis is met mijn motor.
 
Ik zag op het moto guzzi forum dat de prijs ca 14500 euro gaat worden :$ … als dat zo is, heeft de tt heeeeel veel concurenten , tiger 800 , de nieuwe 850 gs, ktm adventure 790 , vstrom 650 etc etc
ja maar geen een voor deze prijs met cardan
 
Je hebt een punt.

Probleem is dat ik dan wel tot die 5% allroadrijders behoor die met zo'n dikke tractor wel het avontuur gaat opzoeken, alleen zie ik het dan weer niet zitten om een binnenband te vervangen op locatie. (iets met twee linkse handen)
Ik vertrouw dus op mijn wiekensetje moest ik platrijden.... en ik mag dan wel van de weg gaan, heel gek doe ik niet, dus een deuk rijden zit er hopelijk niet zo snel in voor mij. O-)


Los daarvan, 90% van mijn kilometers zijn wel gewoon op de verharde wegen, dusja…


Ik weet dat binnenbanden een voordeel kunnen hebben, maar ik zie liever tubeless. Zelfs met mijn MTB reed ik al sinds 2004 zonder binnenbanden. 8-)



Ben wel getriggerd door deze Guzzi….
Of je rijd veel op oost-europese slechte wegen dan zal je het wel weten
 
Iedereen heeft het maar over lek rijden wat lastig is met een binnenband.
Even afkloppen in de 30 jaar dat ik motor rij heb ik nog nooit een lekke band gehad.
En ik rij toch gemiddeld 8000 kilometer per jaar.
 
Bedoelde het niet verkeerd hoor... ;)

Maar 8k per jaar is (op jaarbasis bekeken) echt niet veel he...
Had je nu gewoon "op 240 000km" geschreven kwam het al heel anders over..



Maar goed.
Ik heb in mijn 25 jaar op de motor ook nog maar 2 keer een lekke band gehad hoor.

Of het nu bijna nooit of regelmatig voorkomt. Ik heb in zo'n geval toch liefst een tubeless combinatie.
Dat men met binnenbanden werkt voor de echte avonturiers die niet vies zijn om zelf te gaan sleutelen onderweg en lichte enduromotoren ok, maar voor 95% van de gebruikers is een tubeless systeem gewoon de betere keuze.

BMW heeft het door, daar heeft nu de 850GS ook tubeless wielen.
 
ik dacht dat er ook van die spuitbussen te koop waren om in een lekke binnenband te spuiten. werkt dat niet of is dit niet aan te raden?
 
En die 8000 km is het gemiddelde inclusief 2 jaar schorsing ivm blessure en 4 jaar niet rijden omdat er kinderen kwamen. Dus eigenlijk gemiddeld 10000 km per jaar
 
Ja dat vind ik ook , ik heb in mijn leven al heel wat banden gemaakt cross en offroad, vooral banden MET binnenband doordat de velg tov de band ging draaien en daardoor het ventiel uit de binnenband scheurt.
Ook met mn tiger al 2x een spijker in de band gehad, prop er in ,en je rijd weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan