v85 tt

Heb nu 4000km gereden met de v85tt. Ga deze bike steeds meer waarderen. Afgelopen weekend 450km op een tank gehaald....
4 september rit naar Spanje, weekje Malgrad de Mar en de 18e weer terug. Heb er zin in, vertrouw met Guzzi volkomen. Komt nu lekker los... en wordt steeds soepeler. Heerlijke tourfiets. Wie volgt? :)
 
Heb nu 4000km gereden met de v85tt. Ga deze bike steeds meer waarderen. Afgelopen weekend 450km op een tank gehaald....
4 september rit naar Spanje, weekje Malgrad de Mar en de 18e weer terug. Heb er zin in, vertrouw met Guzzi volkomen. Komt nu lekker los... en wordt steeds soepeler. Heerlijke tourfiets. Wie volgt? :)
Mooie waarden tussen twee tankvullingen hoor!
450 km, en ook nog resterende benzine in de tank (andersom: wat was je benzineverbruik?)
 
Ik heb er 4600 mee gereden en zit op een gemiddeld verbruik van rond de 1 liter op 22 kilometer.
Problemen met de Mia module lijken opgelost.
 
Dus bij een verbruik van 1 op 22 en een tankinhoud van 23 liter zou theoretisch 506 km op 1 tankvulling mogelijk zijn!
Wow, indrukwekkend!
 
ik dacht dat er (maar) 21 liter tankinhoud was.
ik had een gemiddelde van 4,9/100km volgens de boordcomputer.
dit kwam ook +- overeen met het gene ik tankte
 
Maar het blijft vaag de ene meld 21 liter de andere 23. Mijn dealer zegt dat hij er een keer 22 liter in heeft gekregen. Ik ben nog niet verder gekomen dan 19 liter.
 
ik heb eens aan een tank station een 54 liter getankt en heb maar een tank van 50 liter ?????zal wel aan het benzinestation liggen zeker
 
Inderdaad een leuke review en dat van slijtvlakken klopt. heb er al die op geplakt matte vlekken van de tank slaan na 3000 kilometer al wit uit. Gelukkig op kunnen poetsen en bescherming op geplakt.
Koppeling met Mia app geen probleem en cruise control werkt heel makkelijk (ingestelde snelheid staat keurig onder gereden snelheid)
 
Bedankt voor de link, meneer Schiepers :) De review is van mijn hand.

Om te reageren op edpa97:
Moeilijke koppeling met Mia kan aan mij liggen hoor. Heb vijf minuutjes zitten prutsen om dat koppelen te laten lukken, en toen had ik zoiets van "fuck it, ik wil rijden" ;) Dat soort technologie is sowieso maar bijzaak voor mij.
Wat de cruise control betreft, bedoel ik dat ik graag een paar aanduidingen bij het knopje had gezien. SET en RES zie je bijvoorbeeld bij andere merken. Nu was het zoeken en dan nog vaak missen. De ingestelde snelheid staat inderdaad keurig op de display. Maar dat bedoel ik niet (heb het ook even aangepast in de tekst, om duidelijker te zijn).
 
@edpa97 / @jan76 hebben jullie misschien een fototje van de slijtage op de tank?
de mijne moet nog gespoten worden in de fabriek (nog niet geleverd :) ) maar ik zou alvast willen weten waar ik ergens slijtage bescherming zou moeten plakken. (en wat een beetje mooi is en past bij de motor)
 
@edpa97 / @jan76 hebben jullie misschien een fototje van de slijtage op de tank?
de mijne moet nog gespoten worden in de fabriek (nog niet geleverd :) ) maar ik zou alvast willen weten waar ik ergens slijtage bescherming zou moeten plakken. (en wat een beetje mooi is en past bij de motor)
ik heb er ondertussen bescherming over geplakt, maar boven de 2e ronde stip zie je nog een beetje de slijtage plek. Sticker komt via AliExpress kost rond de €2,50 en zelf beetje creatief geweest met model maken.
1406111
 

Bijlagen

  • 15619927479501160085687.jpg
    15619927479501160085687.jpg
    142 KB · Weergaven: 25
Ah, die plek.
Op mijn v11 had die plek op de tank, waar je met de binnenzijde van je bovenbenen de tank "klemt", al helemaal geen verfcoating meer door het gebruik.

Creatieve oplossing via de Chinese huisleverancier !😉
 
bij alie hebben ze toch wel wat fraaiers voor deze Italiaanse schone ?!
Deze vond ik het mooist. Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Zo vindt ik dus rood geen mooie kleur en blauw juist de mooiste en is het bij jou waarschijnlijk precies andersom
 
Deze vond ik het mooist. Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Zo vindt ik dus rood geen mooie kleur en blauw juist de mooiste en is het bij jou waarschijnlijk precies andersom
ik had het over die sticker … maar nu je het zegt … dat blauw is idd ook niet mooi _O-:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan