v85 tt

en is dat goed bevallen allemaal ?

Jazeker. Motor doet het erg goed. ik laat de snelle jongens voor, en neem de kleinere weggetjes. Alles gaat erg makkelijk, eigenlijk.

Verbruik ca. 4,0L/100km
Reserve gaat al aan als er nog 9L in de tank zit en tot 190km te gaan - volgens display.

ik dacht eerst dat de vering wat stug was voor onverharde paadjes. Maar een streepje extra gas lost ook dat probleem op.

Moet wel altijd met oordopjes rijden. anders wordt het me wat te luid in de helm.
 
binnenkort ff testen of de 16.73€ investering zin heeft gehad
IMG_20190727_120007.jpg
 
Ik heb de wit-geel-rode besteld net als de eerste keer.
Van opties komen er valbaren, de middenbok en de urban koffers op.
Van het mia systeem lees ik niet veel goeds dus bestel ik dit nog niet.
De handvatverwarming is nog steeds niet beschikbaar, dus doen we het voorlopig ook nog zonder.
Bij dit weer lukt dit wel J
 
MIA werkt nu, alleen jammer dat de navigatie alleen maar van naar werkt en geen route kan inladen. De bediening van headset via het stuur is voor mij erg makkelijk ( kan mijn linkerarm niet goed bewegen) en het koppelen van 2 verschillende merken headset aan de motor is ook handig.
 
dat is inderdaad wel sneu; ne GPS op de motor dient toch om routes te rijden. Als ik van A naar B moet rijden pak ik wel de koekenblik.
 
Vandaag mijn 2de V85 TT toegekomen bij de dealer.
Vanaf donderdag terug met de V85 TT de weg op O-)
Nice! B-)

Heel veel plezier ermee maar ben wel jaloers, ik heb eenzelfde motor sinds 9 mei in bestelling bij van de brug in Eindhoven :-\
 
Ik lees ook niet veel goeds van den mia + duur elk jaar maar betalen voor updates dus heb ik mij maar een tomtom
aangeschaft
 
Eerste 3 jaar abonnement zit bij de prijs in. De volgende 3 jaar kost wel €20,- en de updates zijn gratis. Abonnement is alleen voor de navigatie rest is gratis
 
 
tot nu toe 99 guzzi's waarvan 76 V85TT .
En wel 1 V9 bobber en 1 V7 black door mijn dealer verkocht (+1 V85TT in grijs en 1V85TT blauw). Is een startende dealer en dit is dus alles wat hij aan motoren verkocht heeft. Zijn doel voor dit jaar is 6 motoren verkopen:):);)
 
Terug
Bovenaan Onderaan