edpa97
Die hard MF'er
binnenkort ff testen of de 16.73€ investering zin heeft gehadBekijk bijlage 1412556
En verschil gevoeld?
Ik wel zeker toen ik even op de leenmotor op stap was
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
binnenkort ff testen of de 16.73€ investering zin heeft gehadBekijk bijlage 1412556
nou … het gaat ..maar nog niet geweldig , ik was op de vstrom 1000 verwent met de givi airflow ...En verschil gevoeld?
Ik wel zeker toen ik even op de leenmotor op stap was
Ja het is niet veel de wind bescherming. Op de Norge zat ik volledig achter de ruit.nou … het gaat ..maar nog niet geweldig , ik was op de vstrom 1000 verwent met de givi airflow ...
Ja het is niet veel de wind bescherming. Op de Norge zat ik volledig achter de ruit.
Bij TLM hebben ze al goedkopere verhoogde windschermen.
Vanmorgen zag ik er 1 rijden op de A2 thv Everdingen in de richting van Den Bosch.
Zo'n wit, rood gele
Iemand van hier toevallig?
Dat was ik op weg naar de Spidi tour 2019 bij Chromeburner in Nieuwkuijk. Daarna weer door naar TLM in Nijmegen om de V85tt weer in te ruilen voor mijn Griso. Ik had de V85tt voor een dag gehuurd terwijl mijn Griso nagekeken werd.
Cool, hoe beviel de V85tt? En beetje te spreken over de dealer?
is dit met standaard scherm of touring windscherm?
oeh wel slechte opstart foutjes; zo'n lekkend waterhoudend knipperlicht maar vooral die keerring op de achterasWas ist das beste Zubehör für die Moto Guzzi V85 TT?: Zubehör- und Auspuff-Empfehlung Moto Guzzi V85 TT
Im Dauertest der Moto Guzzi V85 TT haben wir viel Zubehör ausprobiert, u. a. vier Auspuffe, Comfort-Sitzbank, Öhlins-Federbein, Gepäcklösungen und mehr. Unsere Empfehlungen haben wir hier für euch zusammengefasst.www.motorradonline.de
Op YouTube staat de volledige test in het Duits. In de finale wordt hij 4eIn de Motoplus van afgelopen vrijdag staat een testbericht i.h.k.v. de "Alpenmasters". De V85tt wordt vergeleken met een BMW R NineT Scrambler, Triumph Scrambler 1200 XC en de Ducati Scrambler 1100 Special. Het gaat om een vergelijk van Scamblers waar de Guzzi toe gerekend wordt. De andere motoren hebben tot 1200cc en dat verschil zie je wel terug.
Qua rijwielgedeelte wint de Guzzi met vlag en wimpel, alleen motorisch komt de machine flink wat tekort.
Scores rijwielgedeelte:
Duc 196
BMW 205
Triumph 208
Guzzi V85tt 262
Scores motorblok:
Duc 105
BMW 120
Triumph 110
Guzzi V85tt 77
Totaal (score rijwielgedeelte + score motorblok)
Duc 301
BMW 325
Triumph 318
Guzzi V85tt 339
Conclusie: Moto Guzzi V85tt is de winnaar van de vergelijking (1e plaats met 339 punten). Het rijwielgedeelte overtuigt over de hele linie (262 punten).
Motorisch (77 punten) is er nog ruimte voor verbetering. Voorbeeld hiervan: de rollende acceleratie op 2.100 meter hoogte van 50 tot 100km/u is als volgt:
BMW: 6,3 sec, Duc 7,2 sec, Triumph 5,6 sec. De Guzzi heeft hier 13,1 seconden voor nodig, maar heeft "slechts" 850cc t.o.v. de 1100/1200cc concurrenten.
Desondanks een heel net resultaat voor de Guzzi!!
alleen de motor voelt tam TE tam
Het kan mij toch niet schelen dat hij er wat langer op doet dan de rest. Hij is veel goedkoper en ja je mag tenslotte toch maar 120 rijden en op mijn leeftijd is het om het genot.
Dan is het ginne Guzzi nie meer.....Bij piaggio hebben ze een blok dat wel het juiste karakter heeft , dat van de shiver , slipperclutch , waterkoeling , bovenliggende nokkenas en kettingaandrijving