v85 tt

je kunt ook de vergelijking maken tussen een 2pk en een RR???? Maak eens de vergelijking met motoren van het ongeveer het zelfde cc inhoud
 
De test in kickstart was best ok over de v85tt. Wel een beetje middle of the road, maar comfortabel en licht om te rijden. En mooi om te zien!

Dat dan een andere motor de test won doet daar niets aan af.

Het is denk ik een beetje een motor die zijn eigen klasse vormt. En niet goed vergelijkbaar is met alternatieven.
 
je kunt ook de vergelijking maken tussen een 2pk en een RR???? Maak eens de vergelijking met motoren van het ongeveer het zelfde cc inhoud

Het ging in de test om de vergelijking van "scramblers". De andere 3 waren idd. scramblers, maar de V85tt reken ik daar zelf niet toe. Volgens mij is het veel meer een retro-allroad. In welk hokje zouden jullie 'm stoppen?
 
Het ging in de test om de vergelijking van "scramblers". De andere 3 waren idd. scramblers, maar de V85tt reken ik daar zelf niet toe. Volgens mij is het veel meer een retro-allroad. In welk hokje zouden jullie 'm stoppen?
Ik vind retro-allroad wel mooi gekozen als hokje om de V85TT in te stoppen. Niet dat ik het nodig vind om motoren in een hokje te stoppen. Maar meer dat er nog geen andere motoren in dat hokje passen. En daarmee de V85TT toch weer uniek, en moeilijk vergelijkbaar met een andere motor maakt.

Als er dan toch een vergelijk gemaakt moet worden, zou ik denk ik een V Strom 650 kiezen. Ook prima in heel veel dingen, maar nergens in uitblinkend. Maar wel heel makkelijk te rijden, en met goede tourcapaciteiten. Wel weer dan zonder cardan, prachtig luchtgekoeld blok, cruise control....
 
Ergens hoop ik dat Triumph het gat ziet, en die 1200 twin in een retro all-road zet.
 
O wacht, nu snap ik wat je bedoelde...Stond er een beetje krom.
Of ik lees niet recht.
 
V-Strom 650 is behoorlijk goedkoper dan een V85tt. Blok van de V-Strom is erg goed, maar qua looks en uitstraling voor mij de Guzzi!!
 
V-strom is idd een stuk goedkoper , maar hij oogt ook erg cheapy .
de tt ziet er veel beter afgewerkt uit en er zijn prima materialen gebruikt .
 
ik heb hem vandaag gekocht v85TT in drie kleuren geel met midden bok, urban koffer's en motor bescherming. Hoppelijk kan ik er volgende week al mee rijden
 
is er al een gps steun om den gps boven het instrumenten paneel te plaatsen ? er zou een model van BMW passen bij de bevestiging van het scherm?
 
is er al een gps steun om den gps boven het instrumenten paneel te plaatsen ? er zou een model van BMW passen bij de bevestiging van het scherm?

Er is al zoiets op de markt van RS Motorcycle Solutions. Persoonlijk vindt ik dat nog niet de fraaiste, maar er zullen ongetwijfeld nog meer uitvoeringen komen.

navihalter-motoguzzi-v85tt.jpg
 
ik heb al een beter en mooier gezien op een v85tt maar het was van een BMW type. En nu maar uitzoeken welk type
 
Bedankt voor de info.
Wat voor aanpassing is nodig?

al iemand binnentassen gevonden voor de Urban koffers?
 
ik kreeg zojuist een mailtje van de dealer betreffende handvatverwarming

Beste Moto Guzzi V85-eigenaar.





Het is eindelijk zover, de handvatverwarming van de V85 is beschikbaar!


De prijs hiervan bedraagt: €229,- inclusief BTW.


De bevestiging van de bedrading zit onder de tank, deze dient gedemonteerd te worden bij de montage.


De geschatte montage tijd is 1,5 uur, dit maakt een totaalprijs van: €339,- inclusief BTW en montage.





Wij horen graag of u van plan bent deze aan te schaffen, dan zetten we deze in bestelling om lange wachttijden te voorkomen.





Mocht u de handvatverwarming al hebben aangeschaft bij aankoop van de motorfiets, dan alsnog graag even reageren om een afspraak te maken.





Bedankt alvast!





Met vriendelijke groet,





NIWA Motoren Zwaagdijk Geel met NAW - 2019




Bart Wagenaar


NIWA Motoren
 
Terug
Bovenaan Onderaan