v85 tt

:X:X:X:X eh hebben ze de komma verkeerd gezet of zijn die Italianen nu echt helemaal kierewiet geworden. € 339,- voor handvat verwarming, een universeel setje heb je al voor een paar tientjes.
 
de tank verwijderen en monteren komt ook op 1.5 uur … dat gaat ook niet gratis ...helaas

maar ik rijd niet met koude ... dus ik heb het niet nodig _O-
 
Gisteren de alpenmasters finale gelezen in motoplus.
De v85 deed het erg goed ,wat enorm jammer dat het blok zo tam is .
Ben benieuwd wie er als eerste dat blok gaat tunen , de motor vraagt er om.
 
Gisteren de alpenmasters finale gelezen in motoplus.
De v85 deed het erg goed ,wat enorm jammer dat het blok zo tam is .
Ben benieuwd wie er als eerste dat blok gaat tunen , de motor vraagt er om.
ik heb het ook aandachtig gelezen , iedereen was en is positief over de v85tt een topper is het !!
en als 4de eindigen is in dit geval absoluut geen schande , nr1 kost het dubbele ...
 
ik heb het ook aandachtig gelezen , iedereen was en is positief over de v85tt een topper is het !!
en als 4de eindigen is in dit geval absoluut geen schande , nr1 kost het dubbele ...

Klopt, bovendien werd de Guzzi (850cc) vergeleken met motoren met 1100/1200cc. Het ging hier om een test in de Alpen, bergop, bergaf. Dat stelt andere eisen aan een motor. Voor ons op het vlakken land is de V85tt prima geschikt.
 
mijn motor is binnen en ja ik heb er de handvat verwarming laten plaatsen omdat de knop voor deze te bedienen al op de motor zit is wel veel geld maar het plaatsen is gratis bij een nieuw voertuig en een steun voor den tomtom word ook gratis geplaatst samen met een touring windscherm.
 
Na 3 jaar en 80.000 km norge 8v nu de v85tt. Heb de gele versie met touring pro pakket. Rijdt solo prima. Wel anders dan de norge. Maar met hyperpro veren had ik geen klagen op de norge. Blok van de v85tt loopt wel veel mooier. IMG_20190906_094745656.jpg
 
Eas dat probleem met de cardan schijnt te maken te hebben dat ze er teveel olie in gegaan hadden vanuit de fabriek
 
Ah je haalt de katalysator weg.
Heb je er ook een foto van als hij op de motor zit.
Zag ze inderdaad al op eBay voorbij komen en rijd het ook beter of merk je dat niks van?
 
Heb de eerste duizend gereden met de v85tt. Bevalt goed ook met passagier. Maar er zit wel een raar geluid in de motor, alsof je in een tunnel rijdt. Lijkt de cardan wel. Iemand zelfde ervaring?
 
Na regen komt zonneschijn !
zit nu zelf al 2 weken in het loopgips ...nog 4 weken te gaan
dat inrijden wordt hem niet helemaal ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan