v85 tt

dat is een steun van een BMW 750 gs die je een beetje moet verplooien en de onderste gaten wat verboren.
GPS Mount for BMW F750GS part nr 44017 + 2 andere stukken voor montage van 44004 tomtom en tomt-Ad Ed 2
 
Laatst bewerkt:
foto's met topkoffer
 

Bijlagen

  • IMG_0865.JPG
    IMG_0865.JPG
    251,5 KB · Weergaven: 43
  • IMG_0866.JPG
    IMG_0866.JPG
    203,7 KB · Weergaven: 39
  • IMG_0868.JPG
    IMG_0868.JPG
    268,1 KB · Weergaven: 39
Zijn de koffers wat degelijk? Het wordt er wel een beetje een bus mee, maar ze lijken best ruim op foto en dat heb ik wel nodig...
 
Bull shit. Als je de motor dagelijks gebruikt ipv de auto en je moet hier en daar je kledij kunnen veilig achter laten, heb je dat ding nodig.
 
Ik zal het meest rijden met alleen top koffer de zij koffers zullen gebruikt worden om naar Hongarije mee te gaan.
 
Hier twee laptops en mijn deftige kledij.
Werkkleding eventueel in de zijkoffers.
Dan eens geparkeerd, motorpak en boots in de topkoffer. Helm linker zijkoffer, ondermotorkledij rechts.
 
Vandaag 1e beurt gehad en alarmsysteem geïnstalleerd. Nu nog de handvat verwarming! Teller staat op 2100 na 3 weken en motor loopt steeds beter. Wel raar geluid rond de 90 kilometer. Lijkt uit de mg topkoffer te komen. Iemand dezelfde ervaring?
 
Met slechts 3 kilometer op de teller staat hij al 5 weken in mijn garage ;(
Jammer zo'n klaplong en opvolgende operatie... nog 3 weken en ik en de Guzzi mogen van stal. :)
Anyway;

Ik heb de motor met alarm (het standaard piaggio alarm van de dealer) en nu is deze al zo'n 5 keer spontaan afgegaan (in een afgesloten garage waar geen katten of andere beesten komen)
Hij staat op de middenbok en na de 2e keer vals alarm ook aan de druppellader. De dealer wil binnenkort graag een keertje kijken naar de hellingsensor en in de tussentijd heb de V85 even op de zij-standaard staan.

Heeft nog iemand problemen met vals alarm gehad?
 
Spoedig herstel.
Mijn V85 heeft geen alarm dus ook geen problemen er mee 8-).
mijn 2de V85tt heb ik ondertussen 1,5 maand en al 4600km toffe km er op zitten zonder enig probleem.
 
Bij mij heeft mijn dealer het af geraden het doet niet goed voor de batt. en ik heb geen stroom in mijn garage de motor heeft toch al een gecodeerde sleutel en een goed slot doet wonderen.
 
Laatst bewerkt:
bij mij geeft alarm geen problemen, gebruik de standaard afstelling.

wel blijft de v85tt veel geluid maken. vandaag zonder oordoppen en topkoffer gereden, geluid komt uit de aandrijflijn. herkent iemand deze geluiden? soort van tunnelgeluid
 
Terug
Bovenaan Onderaan