v85 tt

Wat een pech; zo is je vertrouwen snel op in Guzzi :/ (en ieder nieuw apparaat wat meteen defect gaat..)

Ik heb vergelijkbare verschillende ervaringen met nieuwe producten die binnen een paar weken stuk gaan. soms erg goede service soms frustrerend lange herstel tijden. De wet laat je snel in de steek bij dit soort geschillen helaas, meestal maken de leverings, garantie of bepaalde branche voorwaarden het de leverancier lastiger dan exacte regelgeving van de staat.

De eerste hoop is goede service van de dealer die is blijkbaar op nu? erg jammer..
Sterkte! ik heb ervaringen gelezen van mensen die zeer snel herstel hadden bij spannende Guzzi problemen juist omdat de fabriek het zich dan ineens aantrekt. Dus hopelijk staan er bij de importeur 2 italianen op je motor te wachten die het uitpluizen. Maar ik vrees voor je dat zelfs dan er geen herstel voor je vakantie is :(
 
motor terug na terug roep actie andere bevestiging voetsteunen, instrumenten bord is hoger geplaatst (andere steun), dichting cardan, pad op zadel is nu met borgmoeren.
 
Zo even alles weer gelezen.
Tijdje niet op het forum geweest bommes ik hoop voor jou dat het lukt voor 6 juli.
Ik heb als enige probleem tot nu toe een rammelend knipperlicht gehad. En heb er nu 9619kilometer op staan dus bijna tijd voor de 10000 kilometer beurt.
 
Rene ja instrumenten staan nu 1 cm verder weg van het balhoofd. En edpa97 ik heb ook al een laten vervangen leds los in licht.
 
megane "Rene ja instrumenten staan nu 1 cm verder weg van het balhoofd. " heb je dit zelf gevraagd? en met wat voor reden is dit verplaatst?
 
Ben benieuwd wat er bij mij gaat gebeuren bij de 10000 kilometer beurt. Terugroepactie kon wachten zei de dealer.
 
steun voor gps om te bevestigen op een vt85 tt te koop
 

Bijlagen

  • vt85tt Ramper.jpg
    vt85tt Ramper.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 9
Net naar de dealer geweest om mijn Guzzi aan te bieden voor reparatie.

  • Leenmotor: nee omdat niet beschikbaar volgens hun, huren moest ik zelf maar gaan doen als ik op vakantie wilde. Er stonden 2 V85TT demo motoren voor de deur van de winkel, beide gewoon op kenteken, maar nee geen beschikbaar.
  • € 850 korting: nee want gold alleen voor nieuw bestelde motoren, niet van toepassing op uit voorraad geleverde motoren. En die van mij.. die was uit de dealer voorraad.


Ik ga het maar los laten en mijn Vespa verder reis klaar maken.
F00K it.. :N:(

Dus genoeg hier over.

EDIT:
Terwijl ik dit bericht zit te schrijven:
Telefoon, van den Burg Eindhoven de verkoper Erik.
Hij had toch nog eens met de importeur gebeld omdat hij vond dat ik toch wel heel erg beteuterd was vanochtend.
Zijn voorstel aan de importeur: hun wat water bij de wijn en van de Burg ook.
Resultaat, ze nemen mijn guzzi terug en gaan hem repareren.
Ze leveren mij een nieuwe geel witte af voor a.s zaterdag op kenteken.
Ze zetten mijn accessoires over, middenbok, navigatie steun, valbeugelset.
De cat vervanger doen ze in de doos terug en die mag ik er zelf onderzetten na het inrijden.

Na 1500km moet die nieuwe een beurt hebben, dat zal dus ergens onderweg moeten in Frankrijk of Italië.
maar dat los ik wel op.

WOW dit had ik niet meer verwacht. *O*
 
En zo hoort het! Een beetje zelf respecterend bedrijf verschuilt zich niet achter de wet maar neemt zijn verantwoordelijkheid richting de klant. Gefeliciteerd met je nieuwe motor. Mooie keuze!

Zijn voorstel aan de importeur: hun wat water bij de wijn en van de Burg ook.
Resultaat, ze nemen mijn guzzi terug en gaan hem repareren.
Ze leveren mij een nieuwe geel witte af voor a.s zaterdag op kenteken.

WOW dit had ik niet meer verwacht. *O*
 
ik heb het er met mijn dealer zaterdag ook nog over gehad over het olie verlies en hij zij ook ze zouden beter je een nieuw blok geven was zijn respons.
 
Net naar de dealer geweest om mijn Guzzi aan te bieden voor reparatie.

  • Leenmotor: nee omdat niet beschikbaar volgens hun, huren moest ik zelf maar gaan doen als ik op vakantie wilde. Er stonden 2 V85TT demo motoren voor de deur van de winkel, beide gewoon op kenteken, maar nee geen beschikbaar.
  • € 850 korting: nee want gold alleen voor nieuw bestelde motoren, niet van toepassing op uit voorraad geleverde motoren. En die van mij.. die was uit de dealer voorraad.


Ik ga het maar los laten en mijn Vespa verder reis klaar maken.
F00K it.. :N:(

Dus genoeg hier over.

EDIT:
Terwijl ik dit bericht zit te schrijven:
Telefoon, van den Burg Eindhoven de verkoper Erik.
Hij had toch nog eens met de importeur gebeld omdat hij vond dat ik toch wel heel erg beteuterd was vanochtend.
Zijn voorstel aan de importeur: hun wat water bij de wijn en van de Burg ook.
Resultaat, ze nemen mijn guzzi terug en gaan hem repareren.
Ze leveren mij een nieuwe geel witte af voor a.s zaterdag op kenteken.
Ze zetten mijn accessoires over, middenbok, navigatie steun, valbeugelset.
De cat vervanger doen ze in de doos terug en die mag ik er zelf onderzetten na het inrijden.

Na 1500km moet die nieuwe een beurt hebben, dat zal dus ergens onderweg moeten in Frankrijk of Italië.
maar dat los ik wel op.

WOW dit had ik niet meer verwacht. *O*
Ik ben zó blij voor je dat het uiteindelijk op deze manier wordt opgelost!
Vertrouwen in het merk, dealer en importeur hersteld. Nu kun je met gepaste voorpret eindelijk beginnen met je vakantie voor te bereiden.
*D*O*
 
Wow, mooie geste.
uitstekende dealer, wie is dit?
Zo bind je klanten.
Dat is van den Burg in Eindhoven, van origine een bromfiets zaakje waar ik al kwam toen ik 16 was. Ik ben nu 43 dus ben al ff klant zeg maar.
De laatste paar jaar zijn ze merkdealer voor de Piaggio groep.

En nu maar hopen dat deze wel heel blijft........ ;-)
Dat hoop ik ook, ik ga hem vrijdag of zaterdag ophalen, in mijn schuur zetten.
De rest van het weekend ben ik niet thuis dus kan er niet op rijden.

Maandag op mijn verjaardag mijn bagage er op binden en dinsdag rijd ik in 1 ruk naar Noor Italië.
Bij Bolsano in de buurt, net over de Brennerpas.
Woensdag via allerlei berpasjes, grindpaadjes en dergelijke rijd ik naar een klein plaatsje in de buurt van het Como meer.
Donderdag rijd ik nog iets van 75km naar Mandello del Lario waar als alles goed gaat de V85tt zijn eerste onderhoudsbeurt krijgt bij de Guzzi dealer om de hoek van het Guzzi museum/fabriek.
Als het goed is staat er dan net geen 1500 km op de klok, ik wil ff geen gezeik wat betreft garantie, beurten
Ik heb ze vanmiddag al even gebeld, morgen nog een keertje terug bellen voor de bevestiging.
Hij ging zijn best doen om het volgende week donderdag in gepland te krijgen.
 
Wel leuk om de eerste beurt in Mandello te laten doen!
Ook wel erg mooi daar aan lago di lecco, ben daar 1 keer geweest met de motor. Uiteraard was het guzzi museum dicht.....
Geniet van je tripje.
 
Ziet er leuk uit voor je de komende week.
wel oppassen dat je niet te veel op de snelweg rijd tijdens het rijden en al zeker niet dezelfde toeren blijft maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan