v85 tt

Aardige eigenaar, misschien heb je mijn motor dat nog zien staan. Het een week in de winkel gestaan.
Was daar voor beurt en garantie afhandeling.
 
AE24C6AC-A21C-489C-B78A-437537430CE1.jpeg

My new ride 😏. Over een weekje kan ik hem ophalen :]
 
Leuk hoor *O**O* Prachtige motor *O**O* Fraaie omgeving *O**O*

Zie wel dat je "drove" gebruikt ipv "rode". Deed ik zelf ook, tot iemand mij erop wees.
Engelsen/Amerikanen begrijpen je uiteraard wel, maar het is uiteraard beter om het gelijk goed te doen.

twijfelwoorden | drive, ride
Wanneer gebruik je drive en wanneer ride als je wilt vertellen dat je iets bestuurt?

In de meeste gevallen geldt t.a.v. drive/ride:
Voorbeeld van NU Beter Engels

Drive
Bij alle voertuigen die vier of meer wielen hebben gebruik je "drive":
  • I drive the car.
  • The busdriver drives the bus.
Ride
Bij alle andere voertuigen en bij dieren gebruiken we "ride":
  • Have you ever ridden a horse before?
  • I am riding my bike at the moment.
Maar ook rijden als passagier:
  • He loves riding in the passenger side of a car.
  • (vooral VS-Engels) We rode buses, trams, ferries.
 
Mijn eerste lekke band ooit. Het moest er eens van komen. Een speld 📌. Als ik de band op pomp dan loopt hij over de loop van een dag langzaam leeg. Ik denk dat een nieuwe binnenband genoeg moet zijn, met de buitenband is behalve de pinhole die niet eens meer te zien is niks mis.Wat vinden jullie?
 

Bijlagen

  • A714A66C-AA6E-45ED-8D90-279AADC28863.jpeg
    A714A66C-AA6E-45ED-8D90-279AADC28863.jpeg
    117,3 KB · Weergaven: 7
En gewoon een fotootje gemaakt tijdens een avond ritje.

de V85 gaat inderdaad goed, misschien eens een meeting houden als het weer toegestaan is 👌🏻
 

Bijlagen

  • B196E9CE-7D34-4E36-9314-450A871BDB91.jpeg
    B196E9CE-7D34-4E36-9314-450A871BDB91.jpeg
    618,1 KB · Weergaven: 27
Aangenomen dat de speld in het loopvlak zat en dat je niet met een lege band hebt gereden, zal het karkas niet beschadigd zijn. De buitenband is gewoon weer te gebruiken.
 
niet mee inzitten mijn dealer is er mee gestopt en werd niet overgenomen dus moet ik op zoek naar andere dealer en een betrouwbare is ver
 
Ik ga altijd naar leertouwer in Soest. Kleine zaak prima service.
Hij heeft een vriend van hem over gehaald om ook guzzi dealer te worden.
En dat is motoport Hillegom. Geen idee hoe de service dat is, maar ik neem aan als hij goed met mijn dealer bevriend is dat dat wel goed zit
 
VRA Motors heeft een super goede service.
Het is eventjes rijden maar dat is geen straf op de v85tt

ik weet dat het ver is en ik moet door den Kennedy tunnel en dat is nu voor een paar jaar om problemen vragen ben daarom op vervroegd pensioen gegaan. Beu van in de fille te rijden veel te veel auto en vrachtwagen chauffeurs kijken niet of zelfs rijden zo dat je ze niet kunt passeren en ik rij met mist lampen en een bipper op mijn pinkers maar dat help niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan